Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drukken van misboekjes

  23-2-2012 11:34:15
Waar hebben jullie je misboekjes laten drukken? Ik heb al op een paar Nederlandse websites gezien dat bepaalde drukkerijen ook mooie misboekjes maken. Dus dat je de teksten allemaal zelf moet hebben maar dat ze een mooie voorkant, binnenkant enz hebben...Maar ik weet niet in België hoe dit hier gebeurt? Hoe doen jullie dat? Ik wil toch dat ze er mooi en verzorgd uit zien en ben een beetje bang als we het helemaal zelf zo doen, dat het er minder mooi uit zal zien...Iemand tips?

Inne
1-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1018


Ann
28-9-2012
 Meld misbruik23-2-2012 11:55:18

Ikzelf trouw niet voor de kerk, maar mijn zus wel. Ik ga haar misboekje typen, lay-out voorzien, ... 't zal me wel bloed, zweet en tranen kosten, maar dat heb ik er voor over. ;-) Misschien eens horen bij een drukker?.



DJ Christophe

 Meld misbruik23-2-2012 12:11:28

Ik heb al veel positieve reacties gehoord van drukkerij Leieland.




Silke
5-5-2012
 Meld misbruik23-2-2012 12:34:57

Wij gaan de kaft (eigen ontwerp) laten drukken in een plaatselijk copycenter (hebben ook de routplan kaartjes gedrukt), de binnenkant gaan we zelf afdrukken omdat we ook enkele anderstalige misboekjes hebben en daar had het copycenter bij de anderstalige uitnodigingen een fout gemaakt waardoor we nu met 30 tussenbladen engelstalige uitnodigingen zitten in plaats van 2. Hebben toen wel niets moeten betalen voor de drukkosten ofzo. En door de binnenkant zelf af tedrukken hope we de printkosten te beperken.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...