Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kinderentertainement vlaams-brabant gezocht

  23-2-2012 9:20:17
Wij zijn nog op zoek naar een ballonnenclown of dergelijke voor op ons intieme huwelijksfeest op 01 juni 2012. Het gaat om een vijftal kindjes van 2,5 tot 7 jaar. Gewoon iemand uitnodigen die op een toffe en leuke manier wat spelletjes ed zou kunnen doen met hen, kortom, ook voor hen een leuk moment te bezorgen. Wie is er die dag vrij en kan ons hiermee verder helpen?

Inne
1-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1054


virginie
7-7-2012
 Meld misbruik23-2-2012 9:42:33




Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik23-2-2012 11:20:56

ik kan wel grime maar dat is minder geschikt voor op een huwelijksfeest hé.
Groetjes, Vicky



Inne
1-6-2012
 Meld misbruik23-2-2012 11:26:44

Ja, grime vind ik heel erg leuk, maar miss minder interessant aangezien de kindjes nog niet zo erg groot zijn en ze de gasten en zichzelf hoe zou ik het zeggen, "ook zouden beschilderen" :-)



Ellemieke

 Meld misbruik23-2-2012 23:12:58

Inne, je kan misschien eens informeren bij 'het feestvarken' ? zie http://www.hetfeestvarken.be/



Inne
1-6-2012
 Meld misbruik24-2-2012 22:45:48

Het feestvarken heeft idd heel erg leuke aanbiedingen! Spijtig dat het zo ver is van de locatie(regio Tessenderlo)....Toch bedankt voor het leuke idee, een aanrader voor iedereen die er wel in de buurt woont!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...