Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellenavond voor mijn vriend-help

4-8-2006 18:25:10
Hello dames,

Omdat mijn vriend zijn getuige en vrienden niet zo inventief en organisatorisch aangelegd zijn, heb ik zelf een beetje zijn vrijgezellenavond in handen genomen. Om de simpele reden dat als ik het niet doe, het een avond wordt die niet echt gevuld en aan zijn persoon aangepast is en dat ik hem niet triets wil zien (is ie nu een beetje omdat er niets geregeld lijkt te raken en we over 14 dagen trouwen).
Dus, ik heb dringend ideetjes nodig. Ik heb al vraagjes die ie kan beantwoorden: ik dacht een soort meerkeuzevragen over mij en ons en als ie het fout heeft, opdrachten doen. MAar ik ben op zoek naar leuke opdrachten en een toffe afsluiter. Weet iemand een geschikt iets om de avond af te sluiten in de buurt van Oudenaarde?
Alleszins al merci

Katrien

Katrien
18-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 538

Cindy
12-8-2006
 Meld misbruik5-8-2006 11:00:25

Hallo,

Misschien kan je hem (als een van de opdrachten) verkleden en dan ergens met hem naartoe gaan. Daar zou hij zaken kunnen verkopen om aan geld te geraken...
Of gaan zingen in een karaokebar...
Of hem ergens droppen en dat hij op eigen krachten (adhv opdrachten) ergens moet geraken...
Hangt er natuurlijk van af wat je vriend allemaal graag doet he.

Veel succes toegewenst!

Cindy
12.08.06

wendy
2-6-2007
 Meld misbruik6-8-2006 10:52:08

Hey,

ik heb al eens gezien dat de toekomstige bruidegom als opdracht foto's moest nadoen. Dat waren dan foto's waar steeds meer volk bij betrokken was. De bruidegom moest dan vreemden aanspreken om hem te helpen die foto's uit te voeren (per foto andere mensen!). Voorbeeldjes van foto's: zich door 4 mannen laten oppakken (een pose à la stage-diving), 5 mensen in een rijtje op de grond waarvan bv de eerste een vrouw moet zijn en de rest mannen,hemzelf en een onbekende vrouw een sexy slipje laten aandoen (boven de gewone kleren uiteraard) en dan samen poseren,...
Je kunt hem ook per fout antwoord een vast aantal van iets laten verkopen, vb snoepjes,lolly's,...

Hopelijk help dit je wat vooruit ;-)

groetjes,
Wendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...