Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 15 daagjs op mijn teller !!

  22-2-2012 12:36:32
hejj bruidjss.

nog 15 daagjs op mijn teller en alles begint toch terug in zijn plooi te vallen, heb geen mensen meer gehoord die nog eens lastig wilden doen!
mijn check - list zit er ook bijna door, daar ben ik zeer blij om.
heb nu net nog 2 weekjes verlof voor de trouw dus kan ik mij volledig op onze trouw storten,

29 feb moet ik mijn kleedj gaan ophalen.. spannendddd !!

nu nog de tafelschikking maken, nog eens kijken of iedereen van de suite juist weet wat tedoen en hoelaat paraat te zijn :) mijn lieverdjj gaat morgen mijn boeketj bestellen... bedankjes zijn af..

hoe gaat het met de andere trouwertjes van binnenkort??

groetjes jamie x
09/03/2012

jamie
9-3-2012
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 1491


wendy
24-3-2012
 Meld misbruik22-2-2012 12:47:03

hey jamie,

bij mij staan er nog 30 daagjes op de teller :-) hier beginnen de kriebeltjes stillaan te komen. nu zaterdag 1ste pas :-) ben super benieuwd
hier is de checklist ook zo goed als af nog enkel de ballonnen. maar dat zal voor volgende week ofzo zijn.
de tafelschikking zijn we hier al uit alsook de zaal indeling is in orde.

wel fijn dat je 2weken verlof hebt zodat je u echt kan focussen op de trouw.
dat is bij mij het geval niet ik blijf werken tot 1 dag vr de trouw :-) hopelijk komt dat goed.
hoe is het geweest met proef make up en kapsel ?
ik heb de mijne nu zaterdag. ik ben zo benieuwd maar heb wel alle vertrouwen in de mensen die het gaan doen.

groetjes wendy
24/03



jamie
9-3-2012
 Meld misbruik22-2-2012 12:55:06

Hejj wendy,

wij moeten de dinsdag voor de trouw nog eens naar de feestzaal om de tafelschikking en vanalles daar te zetten van : bedankjes, enveloppendoos, gastenboek enz..

ja ik heb zelf ook niet gekozen voor die 2 weekjes verlof dat is mijn nieuwe bazin die haar jaarlijks verlof houdt.. ben eigenlijk thuis tot 27maart want na de trouw gaan we nog eens op huwelijksreis.. :)

mijn kapsel en make up de eerste ki was dat echt een rap.. maar lelijk dat dat was, heb direct een afspraak gemaakt met 2 andere mensen en dit was dan direct inorde!! :)

iedereen laat me weten dat ik moet genieten van de voorbereidingen want het is zo vlug gepasseerd die dag :)

groetjes jamie x



wendy
24-3-2012
 Meld misbruik22-2-2012 13:12:58

heeyy jamie,


ja iedereen zegt mij hetzelfde geniet ervan want het is zo snel voorbij. en heb wwel het gevoel dat ze gelijk hebben.

wij moeten ook dinsdag vr de trouw nog eens langs om alles door te geven en nog eens te bespreken, en te overlopen. ik vermoed dat het ook zoals bij jou zal zijn bedankjes en naamkaartjes enz...

ooh dat komt dan nog wel goed uit dat je bazin net nu haar jaarlijks verlof houdt :-)
wauw dan ben je wel effe thuis :-) naar waar gaat de huwelijksreis??
wij gaan niet op huwelijksreis, wij hebben al 2 kindjes waardoor wij op reis in de grote vakantie ;-) maar dat vind ik niet erg.

oei oei was het echt niet mooi? al een geluk dat je dan zo snel iemand anders hebt gevonden.

nog effe en jij kan al beginnen aftellen. nog niet te veel kriebels?

groetjes wendy



Serendipity
12-5-2012
 Meld misbruik22-2-2012 13:13:16

Oooh aftellen en genieten!

Hier nog 79 dagen te gaan en ineens veel tegenslagen, maar is typisch zeker?




Elke
13-7-2012
 Meld misbruik22-2-2012 13:15:31

Spannend!!! Veel succes & plezier nog met de laatste voorbereidingen!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik22-2-2012 13:26:43

Oh amai...bijna!!!
Geniet nog van de laatste 2 weken voorbereiden...
Ik wens je alvast een stralende dag toe!! En zeker hard genieten...het vliegt voorbij denk ik!

groetjes!



Sylvie
29-7-2016
 Meld misbruik22-2-2012 13:32:36

Hey Jamie

Ooooh zo spannend!!!
Bij mij staan er nog 29 dagen op de teller en het begint hier ook al te kriebelen hoor!!!
Ik moet ook nog m'n tafelschikking doen en een deur gaan halen (gastenboek)!
Ik denk en hoop dat al de rest geregeld is!!!

Veel plezier met de laatste voorbereidingen, geniet ervan!!!

Groetjes
Sylvie



Tinneke
16-3-2012
 Meld misbruik22-2-2012 13:37:46

Hey Jamie,

Hier nog 22 dagen... het gaat er zo snel zijn! Ik heb vanaf volgende week elke vrijdag iets te doen :-) Volgende week laatste pas en jurk ophalen, op jou trouwdag: mijn nageltjes laten doen, en een gezichtsreiniging. En de week erna is het al zover! En zaterdag 10 maart vrijgezellen... En in de weekends winkelen voor de laatste dingen die we nog nodig hebben! De tijd vliegt vooruit, ik hoop dat het zo'n mooi weer gaat zijn als de laatste dagen, dan mogen we supergelukkig zijn! Zonnetje en 10 graden.
Geniet nog van je 2 laatste weken! En geniet zeker van je dag!!!!

Lieve groetjes Tinneke



Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik22-2-2012 15:24:25

Vindt ik leuk

Lekker spannend.Hier nog 72 dagen en moet nog zoveeeeeeeel doen!!!!!!!
Heb gelukkig ook (normaal) 2 weken verlof voor mijn huwelijk.
Dus als't nodig is heb ik nog een beetje speling.

Veel aftelgenot en maak er binnenkort een spetterend feest van.
Groetjes,
Cindy



sofie
24-3-2012
 Meld misbruik22-2-2012 16:19:14

spannend !!!!
Geniet nog van de laatste 2 weken voorbereiden...
T'zal er nu rap zijn



natje
12-5-2012
 Meld misbruik23-2-2012 10:32:31

spannend !!!
geniet nog van de laatste voorbereidingen
zal er heel snel zijn nu.
ik duim in ieder geval op droog weer

groetjes



jamie
9-3-2012
 Meld misbruik23-2-2012 10:46:20

hejj allemaal,,

Zal zeker nog genieten van die laatste voorbereidingen, heb bijna gedaan al ben ik daar wel blij om :)

ja het Belgische weer hopelijk zit het wat mee.. het mag koud zijn zolang het zonnetje maar van de partij is !!

groetjes jamie x



Lieselot
10-3-2012
 Meld misbruik24-2-2012 10:39:27

Hey,
Wij trouwen de dag na jullie, en inderdaad hopelijk zal de zon van de partij zijn! Koud kan ons ook niet echt schelen, zolang het maar niet regen hè!
Vanaf nu gaat 't zo snel gaan... We hebben 't gemerkt met ons vrijgezellen-feestje vorig weekend: je kijkt daar zO naar uit, en in 1-2-3 is dat voorbij en dan denk je... verdikke! :-(



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik24-2-2012 13:48:42

Hey Jamie,


Waauw dit is echt wel spannend! Heb al zenuwen in jouw plaats
Geniet van je laatste dagen als ongetrouwde vrouw hé":-)

Alles zal wel vlot verlopen en ik zal duimen dat het lentezonnetje van de partij is.
Je kunt niet geloven hoe erg ik naar je verslagje uitkijk en je fotootjes

nog veel succes en enjoy every second:-) xxx



jamie
9-3-2012
 Meld misbruik25-2-2012 21:12:30

hejj,

Zal zeker een verslagje posten maar eerst gaan we een dagje of 15 luieren in de zon :)




Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik5-3-2012 22:34:16

En het is bijna aan jullie! Ik ga je alvast een heel erg mooie dag toewensen met hopelijk een heerlijk zonnetje! Geniet er samen van!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...