Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eerste pas en proefkapsel

  22-2-2012 10:14:34
Dag bruidjes,
gisteren had ik mijn eerste pas. Alles valt zo stilletjes aan in de plooi, maar oh wat voelt het raar om (na jaren van dromen) in een trouwkleed te staan. Toen ik in augustus ging passen hadden ze bij Lilian Claes helemaal niet zoveel kleedjes hangen en nu hing het er vol. Best wel 'moeilijk' voor zo een eeuwige twijfelaar als ik. Ik had dan ook 2 kettingen mee om te passen en 2 paar schoenen, kwestie van niet zeker te zijn of het wel ging gaan. En nu heb ik (op licht aandringen van de mama) nog een setje juwelen gekocht: ketting, armband en oorbellen. Ik moet wel nog eens terug, want heb op het internet een bolero gekocht en dit was thuis nog niet toegekomen. Vandaag mag ik dan ook naar de kapper voor mijn proefkapsel... Wat komt het toch allemaal heel snel dicht bij... Ook over mijn proefkapsel ben ik nog niet zo zeker: los (ik heb halflang haar) of losjes opgestoken. Oh help... Ik twijfel aan alles veel te hard! Heb al 2 redelijk slapeloze nachten achter de rug en er staan nog 128 dagen op de teller.

Sara
30-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 985


Ilse
30-6-2012
 Meld misbruik22-2-2012 10:40:17

Hey Sara! Net als jullie trouwen wij op 30/6

Ken het gevoel... hoe dichterbij alles komt... hoe meer twijfels...

Ik heb mijn eerste pas nog niet vastgelegd... Ben nog niet gebeld door de bruidswinkel... Nu moet mijn vestje nog op maat worden gemaakt dus hadden we afgesproken dat ik zeker en vast een pas of 2 extra zou nodig hebben... Moet ik me nu zorgen beginnen maken? Ook mijn lingerie is nog niet binnen... Heb al wel men schoenen en men juwelen.
Met men proefkapsel wilde ik wachten tot 19/5 of 26/5 omdat ik die datums naar trouwfeesten moet... Is dit te lang wachten? Moet ik vroeger gaan om het kapsel?

Spannend allemaal hé!



Sara
30-6-2012
 Meld misbruik22-2-2012 10:54:33

Hoi Ilse,

Ik zou nog niet beginnen te panikeren.. :-) Het komt wel goed.. Ik zou je proefkapsels dan gewoon laten doen.. Ik belde vooraf naar het kapsalon om te vragen of ik gisterenvoormiddag niet kon, dan kon ik alles te samen zien met het kleed. Maar dit kon niet, proefkapsels nemen ze enkel op dinsdag en woensdag het laatste. Dus doen we dit vandaag maar...
Nog 4 maanden te gaan... :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...