Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Sarah (15.07)

  4-8-2006 16:05:00
Hoi sarah,
wat een schitterende foto's! Wij gaan ook onze foto's in Mechelen laten nemen en het zien van jullie foto's doet me al helemaal wegdromen... Zeg, hoe was jullie feest in De Venkel - je had een tijdje geleden gereageerd op een mailtje van mij ivm deze zaal en wou toch ff checken of het allemaal naar wens verlopen is!? En waar is de huwelijkreis naartoe gegaan :-)

Ingrid
16-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 857


sarah
15-7-2006
 Meld misbruik4-8-2006 19:29:46

dankjewel!!!en het feest was echt waar af.ik ben nu 3 dagen thuis en er zijn al veel mensen die me gebeld hebben om te zeggen dat het echt tiptop was.Het eten was echt het einde,superlekker en verzorgd.De mensen zeiden ook dat ze nooit om drank hebben moeten vragen,was de fles op dan werd er onmiddellijk een nieuwe gezet.iedereen had genoeg gegeten en gedronken!Wij vonden het zelf ook zeer goed!eigenlijk het beste wat ik al heb gehad bij een trouw,nu niet om over mijn eigen feest te stoefen.Was het niet goed had ik het ook wel gezegd.Enige minpunt wat ik kan geven,is als je buiten de receptie doet,vraag ofdat ze bij droog weer de oprit eens willen nat spuiten,want ze zetten hun tafels waar ze de drank op serveren er vlak langs (er zit nog een haag tussen) en de auto's die toekomen zorgen voor een hele stofwolk,waardoor er zand in de glazen kan geraken.Geef jij je feest ook daar?laat het me weten dan kan ik je nog wat details geven!!We zijn op huwelijksreis naar Spanje gegaan.Via de brochure caractère hebben we een rondreis gedaan (madrid,salamanca,avila,caceres,toledo).Met het vliegtuig naar ginder en daar een auto gehuurd,na die rondreis zijn we nog 5 dagen naar ibiza geweest om wat te zonnen.we sliepen in hele mooie hotels met alles erop en eraan.wanneer trouw jij nu weer?was dat in september?
groetjes
Sarah



Ingrid
16-9-2006
 Meld misbruik5-8-2006 9:54:44

super - voel me al een beetje geruster nu ! Ja, wij huwen op 16 sept en doen onze receptie en avondfeest in de Venkel. En natuurlijk zijn alle tips meer dan welkom :-)Als je liever een mailtje stuurt dan geef ik mijn email adres wel door...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...