Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau getuigen

4-8-2006 15:42:51
Hallo mede-bruidjes,

Nog 8 dagen te gaan!!!!
We moeten volgende week enkel nog naar onze feestzaal (om de gastenlijst en menu's te overhandigen) en naar de pastoor (om de CD te testen).

Ik hoop echt dat we niets vergeten zijn!!

Ik heb alleen nog niet echt een cadeau voor onze getuigen. Wij dachten oorspronkelijk voor hen iets mee te brengen van onze huwelijksreis naar Canada. Maar we vertrekken pas een week na de trouw en blijven 16 dagen. Is dat niet te lang wachten voor een cadeautje voor de getuigen.

Daarom dacht ik toch maar op de feest iets af te geven... maar weet echt niet wat. Wil er ook niet té veel aan uitgeven. Ik dacht misschien een ontbijtmand (zijn twee jonge koppeltjes) maar weet niet of dit zo een goed idee is. Hebben jullie soms meer inspiratie?

groetjes
Caroline

Caroline
12-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 394

Katrien
24-6-2006
 Meld misbruik4-8-2006 17:17:30

misschien een sauna-bon of een soort verwenarrangement? Dat kan al voor weinig geld. Maar dan moeten ze wel graag in de sauna gaan he. Of sommige restaurants geven ook bonnen voor een etentje of zo. Of cinematicketten, boekenbon, dat is wel al wat algemener he. Maar als je ze in een kadertje steekt met een mooie foto of tekst van jullie bij kan het wel leuk zijn.

Onze getuigen hebben eigenlijk niets gekregen. Dat was nog het gemakkelijkste! Ze verwachten dat ook niet hoor. En van onze reis hebben we idd wel een souverier meegebracht.

Groetjes,

Katrien

tine
25-2-2006
 Meld misbruik4-8-2006 23:15:51

Wij hebben een cadeau-doosje van connections gegeven. Ze bestaan in verschillende prijzen voor verschillende arrengementen.
Zie ook website van AS adventure...

Tine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...