Terug naar overzicht
Hey, Ik trouw niet op dezelfde dag maar 2 weken ervoor (26/05/07).Bij ons ligt de zaal, kerk, ceremoniemeester en de fotograaf vast. Nu zijn we aan het zoeken naar een Dj en een videograaf.Ik ben wel al wat ideëen aan het opdoen voor uitnodigingen en misboekje (aangezien ik daar nu veel tijd voor heb). Ik denk er ook aan om de uitnodigingen zelf te maken, maar twijfel eraan of dat wel goedkoper uitkomt.Mijn kleed heb ik ook al (heel vroeg dus), maar dat is omdat ik er toevallig een mooi gezien had in de etalage.Groetjes, Sissi
Hey,Wij trouwen 1 weekje later, op 23/06/07. Wij zijn ook vroeg begonnen en wachten nu een beetje tot september-oktober om er helemaal in te vliegen! BIj ons ligt vast: het gemeentehuis, de kerk, de zaal, de fotograaf, de DJ en voor 60% het vervoer. Wij trouwen met een koets en gaan straks nog eens 'live' gaan zien. ALs dat ok is (waar ik niet aan twijfel), juist nog bevestigen. Wat betreft de uitnodigingen weten we ook al wat. Hebben zelf een 'test' exemplaar gemaakt en gaan bij de drukker zien. Ik denk idd dat het evenveel zal kosten, vooral omdat er bij ons veel plak en knip werk aan te pas komt!groetjes!
tof wij ook ! wij zijn van limburg en jullie? wij hebben enkel nog maar een restaurant in gedachten verder nog niks
Hallo nadia,Wij trouwen ook op 16/6/07.Wij hebben alleen nog maar de feestzaal vastgelegd. Nu moeten we zo vlug mogelijk eens kijken voor de kerk. De zaal heeft wel een vaste dj, die moeten we ook nog vlug eens opbellen voor een gesprek.Over andere dingen heb ik wel al eens nagedacht maar nog niets georganiseerd.Ik wil graag een rode mini cooper als bruidsautoen ik ga mijn moeder vragen om de uitnodigingen te maken. Iedere uitnodiging zou dan een uniek kunstwerkje worden...Een ceremoniemeester en een fotograaf vastleggen begint nu ook wel al dringend te worden denk ik als we nog voldoende keuze willen hebben...Er is heel wat organiseerwerk hé!!GroetjesAnnelies