Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog iemand die trouwt op 16/6/07

4-8-2006 15:30:36
is er hier nog iemand die trouwt op 16/6/07?

En hoeveel van de voorbereidingen heb je dan al gedaan?

wij hebben nog niet veel gedaan, de meeste mensen weten de datum al en de bruidskindjes zijn ook al op de hoogte.

Verder hebben we de feestzaal vastgelegd en hebben we, laten we zeggen voor 80 % (je weet nooit tegen dan), een leuke wagen voor ons!!

van een fotograaf hebben we wel een idee, maar nog niks vastgelegd.

over de uitnodigingen ben ik ook nog aant twijfelen, zelf maken of laten maken.

sommigen zeggen dat als je ze zelf maakt, ze veel goedkoper zijn, anderen zeggen dan weer dat het op hetzelfde neerkomt.

groetjes

nadia

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 311

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik4-8-2006 19:41:09

Hey,

Ik trouw niet op dezelfde dag maar 2 weken ervoor (26/05/07).
Bij ons ligt de zaal, kerk, ceremoniemeester en de fotograaf vast. Nu zijn we aan het zoeken naar een Dj en een videograaf.
Ik ben wel al wat ideëen aan het opdoen voor uitnodigingen en misboekje (aangezien ik daar nu veel tijd voor heb). Ik denk er ook aan om de uitnodigingen zelf te maken, maar twijfel eraan of dat wel goedkoper uitkomt.
Mijn kleed heb ik ook al (heel vroeg dus), maar dat is omdat ik er toevallig een mooi gezien had in de etalage.

Groetjes, Sissi

Stéphanie
23-6-2007
 Meld misbruik5-8-2006 9:56:23

Hey,

Wij trouwen 1 weekje later, op 23/06/07. Wij zijn ook vroeg begonnen en wachten nu een beetje tot september-oktober om er helemaal in te vliegen! BIj ons ligt vast: het gemeentehuis, de kerk, de zaal, de fotograaf, de DJ en voor 60% het vervoer. Wij trouwen met een koets en gaan straks nog eens 'live' gaan zien. ALs dat ok is (waar ik niet aan twijfel), juist nog bevestigen.
Wat betreft de uitnodigingen weten we ook al wat. Hebben zelf een 'test' exemplaar gemaakt en gaan bij de drukker zien. Ik denk idd dat het evenveel zal kosten, vooral omdat er bij ons veel plak en knip werk aan te pas komt!

groetjes!

patricia
16-6-2007
 Meld misbruik7-8-2006 21:38:51

tof wij ook ! wij zijn van limburg en jullie? wij hebben enkel nog maar een restaurant in gedachten verder nog niks

Annelies
16-6-2007
 Meld misbruik21-8-2006 15:25:14

Hallo nadia,

Wij trouwen ook op 16/6/07.
Wij hebben alleen nog maar de feestzaal vastgelegd. Nu moeten we zo vlug mogelijk eens kijken voor de kerk. De zaal heeft wel een vaste dj, die moeten we ook nog vlug eens opbellen voor een gesprek.
Over andere dingen heb ik wel al eens nagedacht maar nog niets georganiseerd.

Ik wil graag een rode mini cooper als bruidsauto
en ik ga mijn moeder vragen om de uitnodigingen te maken. Iedere uitnodiging zou dan een uniek kunstwerkje worden...

Een ceremoniemeester en een fotograaf vastleggen begint nu ook wel al dringend te worden denk ik als we nog voldoende keuze willen hebben...

Er is heel wat organiseerwerk hé!!

Groetjes
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...