Terug naar overzicht
Hallo,Wij moeten nog het een en ander regelen: - de muziek voor de viering - het lied voor onze openingsdans- de kleertjes voor één van de 3 bruidskindjes - de bloemen voor in de kapel- de menukaartjes - nog eens een proefkapsel laten doen (vorige week was mijn eerste en bleek een regelrechte ramp! ik leek niet meer op mezelf!!!)- nog wat tijd in de viering steken- rode loper halen- ... en ga zo maar door! Maar, ik zie het nog allemaal zitten. Dat lukt ons wel. Onze uitnodigingen versturen we in de week van de 15e augustus. Is nog mooi op tijd he.19 augustus mag ik mijn kleed gaan passen... Ik vind dit zó spannend! Hopelijk vind ik het nog altijd even mooi.Op 26 augustus trouwen we al voor de wet. Is op een andere dag, maar doen we bewust. Wij wonen in Antwerpen, terwijl onze families in West-Vlaanderen wonen. We wilden ons feest zéker in West-Vlaanderen geven, en dan is het niet zo praktisch om 's ochtends nog eens voor de wet te trouwen. Tja, en het weer: daar kunnen we niet zo veel aan doen he, behalve dan heel erg hard hopen dat het een prachtige herfstdag wordt!!!Groetjes, Bene
ben jij van kortrijk benedict
Ik ben van Brugge, mijn vriend van Kortrijk.