Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eerste pas ...

  4-8-2006 13:38:26
Hey,

Ik wil gewoon even laten weten dat ik morgen de eerste keer mijn kleed moet gaan passen. Ben heel nieuwsgierig omdat het al geleden is van vorig jaar dat ik het kleed heb gezien.

Nu komt alles een beetje dichterbij en gaat het vooruit.

De uitnodigingen zijn maandag allemaal de deur uit gegaan en heb al veel goede reacties gekregen (kheb de uitnodigingen zelf gemaakt).

Is er nog iemand die op 16 september trouwt of in de buurt en wat moeten jullie zoal nog doen ?

Groetjes Karine

*16-09-2006*

Karine
16-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 316


Veroniek

 Meld misbruik4-8-2006 14:28:25

Hoi Karine

Spannend je eerste pas hé! Bij mij zal dat nog even duren, want ik trouw pas volgend jaar... Ik kijk er al zo naar uit, maar langs de andere kant moet het ook niet te rap gaan... Want dan is het zo rap gepasseerd!

Hoe heb jij je uitnodigingen gedaan? Wij zijn ook van plan om ze zelf te maken, in een 3-luikje... We zijn het aan het ontwerpen en het wordt leuk. We gaan dan ook eens op zoek gaan naar mooi papier, maar eerst wil ik een mooie foto van ons en afh. van de kleuren in die foto kiezen we het papier... Misschien zal het sepia worden, met een bruin papier... We zullen nog zien.

Veel succes met je eerste pas!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Karen
16-9-2006
 Meld misbruik4-8-2006 15:06:48

Hallo Karine, Ik heb morgen ook mijn eerste pas EN ik trouw ook 16.09!!
Onze uitnodigingen zijn ook allemaal verstuurd sinds maandag.
Wat ik nog allemaal moet doen? tafelschikking, ceremonie nog wat verder uitwerken,kaars ophalen, ringen ophalen,bloemen er dergelijke,...en waarschijnlijk nog een aantal zaken waar ik nog niet aan gedacht heb! Waar trouw jij? Ik in het Godshuis in Sint- Laureins, groetjes Karen



Karine
16-9-2006
 Meld misbruik4-8-2006 15:18:39

Hey Karen en Veroniek,

Ik trouw in Melsele in de kerk en voor de gemeente op kasteel Cortewalle te Beveren.

Onze huwelijkskaars hebben we besteld bij Joka en is al toegekomen. De ceremonie moet ook nog wat verder uitgewerkt worden boekjes ... De ringen zijn pas in september klaar.

Ik heb de uitnodigingen in Photoshop gemaakt met een foto van ons op ieder apart op dezelfde locatie en ik sta links boven en mijn toekomstige rechts onder (naar elkaar kijkend) daartussen staat een grote JA in het bordaux en onder ons fot wij trouwen. Het is afgedrukt op ivoorkleurige kaartjes en een kalkpapier errond. (formaat 15 x 15) Voor de avondfeest en receptie zitten er kleine kaartjes in vastgemaakt met een bordeaux blaadje (van bloemschikken) en dan het kaartje van de feestzaal met zo een mini-wasspeldje.

Ps: Veroniek, als je graag het voorbeeldje ziet mag je mij je e-mail adres geven en mail ik het eens door.

Groetjes en veel succes met de voorbereidingen

Karine



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik4-8-2006 20:26:14

Hey Karine,

Ik had dat voorbeeldje ook graag gezien want aan uw beschrijving te horen is het wel de moeite!!!
Mijn adres : sissi.gevaert@pandora.be
Alvast bedankt!!!

Groetjes, Sissi



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik4-8-2006 20:59:15

Hey

Geniet van je eerste pas. Dat is idd heel leuk. Ik trouw een weekje voor jullie. Het meeste is allemaal gedaan. Binnen twee weken hebben we nog eens een afspraak met dj, ceremoniemeester en fotograaf en gaan we ook eens oefenen in de kerk. Verder nog veel kleine dingen zoals tekstje in gastenboek, geschenkjes lezers mis, geschenk ouders, huwelijkscontract tekenen, tafelindeling, tafelthema's maken. De grote dingen zijn allemaal in orde.

Groejtes

Vicky
09.09.06



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik4-8-2006 21:42:37

Hoi Karine,

Ik trouw exact 1 jaar na u!
Ik had je nog een mailtje gestuurd hoe het met de voorbereidingen al stond.

Veel succes en geniet van het passen!

Tot mails!!

Sarah
15-09-2007
debacker-vandam@telenet.be



Angelique
4-5-2007
 Meld misbruik6-8-2006 13:07:31

Dag Karine,

Wij trouwen pas volgend jaar in mei,maar zouden graag onze uitnodigingen zelf maken. We hebben al een paar ideeën en zouden graag werken met een soort drieluik.
Zou je jullie uitnodiging misschien eens willen doorsturen??

Verder nog veel succes en geniet nog van de pasbeurten hé.

Groetjes Angelique


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...