Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwfoto's

  4-8-2006 12:20:55
hallo!
al 20 dagen getrouwd,wat gaat het snel!!!we zijn net terug van onze honeymoon en het was zalig.Dat deed deugd na al de stress!!!!wie zin heeft kan onze trouwfoto's eens bekijken op : www.enoa.be/huwelijkportfolio/sarahjanick .
veel succes nog aan alle toekomstige bruidjes!!
Sarah
15/7/06

sarah
15-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 18 | Gelezen: 1062


Cindy
12-8-2006
 Meld misbruik4-8-2006 12:44:53

Prachtige foto's !!



davida
8-9-2006
 Meld misbruik4-8-2006 12:59:09

hey
heel mooie foto's en proficiat
grtjs 08.09.06



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik4-8-2006 13:01:17

Hey Sarah,

Prachtige foto's! Gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Wij hebben ook voor Enoa gekozen en als ik jullie foto's zie, ben ik daar echt blij om.

Groetjes,
Fieke
7/07/2007



Greet
2-6-2007
 Meld misbruik4-8-2006 13:01:49

Hi Sarah,

Ik heb net even je foto's bekeken. ZEER MOOI.
Klein vraagje, ik zie dat je bruidsboeket op veel foto's subtiel aanwezig is, zoals op het stadshuis bij het onderteken. Is dat dan de fotograaf die zegt "Wacht even, eerst de bloemen verleggen?" of gebeurd het allemaal spontaner dan dat?
Ik vraag me ook af of zo'n fotograaf regelmatig zegt hoe en waar je moet gaan staan of "stop even, kijk naar hier"?

Proficiat.

Greet



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik4-8-2006 13:02:03

Sarah, in 1 woord, echt WAUW!
Schoon koppel, prachtig kleed (helemaal mijn goesting, met die mouwtjes zo, AF: Rembo?), schoon boeket, schoon foto's...

Ik heb eigenlijk een paar vraagskes: jij bent dus blijkbaar getrouwd in Mechelen. En heb je je foto's allemaal op de Grote Markt getrokken? En die foto's op die brug, waar zijn die genomen?

En welke binnenlocatie had jij voorzien (misschien geen, aangezien ze prachtig weer gaven he)

Alvast bedankt voor de antwoordjes, en nog eens proficiat.

groetjes
Katrien
30/9/2006



Greet
2-6-2007
 Meld misbruik4-8-2006 13:02:26

Oh ja, heel mooi kleed ook. Van welk merk was het?

Greet



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik4-8-2006 13:03:21

Hey,

ik kom alleen maar op superlatieven: jullie zijn een supermooi koppel, prachtige jurk, schitterend boeket, megamooie foto's!!!

Ik kreeg meteen kippenvel!

Groetjes,
Lieve



Veroniek

 Meld misbruik4-8-2006 13:22:01

Sarah

Jullie straalden, mooi weer, mooi kleed, mooi bruidsboeket, mooie foto's... In 1 woord PRACHTIG! Doe zo voort!

Ik hoop dat bij ons het ook allemaal zo verloopt...

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Veroniek

 Meld misbruik4-8-2006 13:22:04

Sarah

Jullie straalden, mooi weer, mooi kleed, mooi bruidsboeket, mooie foto's... In 1 woord PRACHTIG! Doe zo voort!

Ik hoop dat bij ons het ook allemaal zo verloopt...

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik4-8-2006 13:24:25

Sarah,
Echt mooi! Prachtige foto's! Die op die trappen vind ik ongelooflijk mooi en origineel! Waar zijn die getrokken?
Dikke proficiat met je huwelijk!!!

Isabel
01/09/07



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik4-8-2006 13:26:24

Amai! Zo'n superfoto's! Echt heel prachtig! Kan alleen maar wauw zeggen. Ook een heel mooi kleed, jullie zagen er prachtig uit!

Groetjes

Vicky
09.09.06



sarah
15-7-2006
 Meld misbruik4-8-2006 13:51:21

hallo!
amai zeg ,bedankt voor al die mooie reacties!echt lief!ik zal proberen op alle vraagjes te bantwoorden.Mijn kleed was van rembo,maar de dag zelf enkele keren naaiwerk aan gehad,met die pareltjes.Dus wie een kleed van rembo heeft:zie dat alles grondig vastzit en zet er nog maar enkele extra steekjes aan!!wat de fotolocatie betreft:dat was dus in Mechelen,op de trappen is aan de lamot-site,het brugje is dat aan restaurant de kraanbrug/sauna de Bron.terrasje is op de wollemarkt en kasteel,ja da weet ik eigenlijk ni hoe dat da noemt :-)
Ik kan jullie die van enoa zeker aanraden.de fotograaf legt het boeket neer in het stadhuis,daar moest ik mij ni druk om maken.en tijdens de fotoreportage zelf,waren we heel relaxed,we moesten heel gewoon doen.in het begin is dat wel onwennig,maar je bent dat snel gewoon.Een slecht weer locatie hadden we eigenlijk niet,maar dat zou dan het stadhuis geweest zijn,een cafeetje binnen,een winkel,...De fotograaf gaf niet echt opdrachtjes.ik kan jullie nog één gouden raad geven:geniet er echt van,want het vliegt voorbij.we hebben op verlof nog dikwijls traantjes gelaten van puur geluk en omdat je dan pas begint te beseffen hoe mooi die dag wel is!nu is het voor ons nog wachten op de film.dat was een verrassing van onze mama's.en ik ben blij dat dat er nog is,want ik wou dat eerst ni,maar als je weet hoe snel het gaat!
heel veel geluk allemaal en nog eens bedankt voor de leuke reacties!

ps:voor wie in Mechelen trouwt:op het stadhuis is dat altijd ene chaos;wij mochten vroeger komen omdat er 2 trouws waren weggevallen,we zijn op ons vastgelegde uur aangekomen en er waren nog 3 koppels voor ons.we moesten allemaal in de gang wachten, voor onze grootouders was de lift voorzien,maar daar hadden ze geen rekening mee gehouden,die mensen moesten ocharme die trappen op.Ik ben nochtans een week vooraf nog op stadhuis geweest om dit duidelijk af te spreken.onze fotograaf had het nog nooit anders geweten in Mechelen die chaos.Dus ik verwittig jullie maar.....!



Saar
25-8-2006
 Meld misbruik4-8-2006 14:03:01

Sarah,

de foto's zijn echt prachtig!! Proficiat!! De foto's deden mij koude rillingen krijgen...! Whaw, echt prachtig!

Geniet nog van je wittebroodsweken!!

Groetjes,

Saar
(25/08/06)



Karine
16-9-2006
 Meld misbruik4-8-2006 15:24:11

Hey Sarah,

Proficiat met jullie huwelijk, jullie zagen er beiden stralend mooi uit en zeer gelukkig.

Geniet nog van elkaar en veel geluk in de toekomst !

Groetjes

Karine
16-09-2006



Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik4-8-2006 19:53:36

Sarah,

Wij zijn ook op 15 juli getrouwd en mijn trouwkleed was ook van Rembo en het trekt heel goed op het uwe, ik had ook zo'n bandjes met parels rond mijn schouders en het is ook eens afgeschoten gelukkig hebben ze da rap kunnen repareren alhoewel het op het einde van de avond terug afgeschoten was.
Je ziet er inderdaad stralend uit en heel mooie foto's.
Je kan onze foto's ook bekijken op www.posi-tief.com , bij klant, klantnaam: degelder, paswoord: kalken.
Nog heel veel geluk samen

groetjes
sofie & jochen
15/07/2006



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik4-8-2006 22:00:56

Sarah, prachtige foto's, prachtige mensen en een prachtig boeket!!

Hopelijk gaan jullie zo een prachtig leven tegemoet!!!

Veel succes

Sarah
15 09 2007



sadia
7-7-2007
 Meld misbruik5-8-2006 11:08:27

Hoi Sarah,

Heel mooie foto's!!! Zou ik heel even indiscreet mogen zijn en vragen hoeveel je supermooie trouwjurk kost?

Groetjes,

Sadia



sarah
15-7-2006
 Meld misbruik5-8-2006 12:38:09

hoi sadia,
mijn kleed was iets van een 1250 geloof ik,de accesoires zoals stola,handschoenen...zijn wel duur,dat was zo een 300 euro denk ik.
groetjes
sarah


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...