Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum ventje

  19-2-2012 22:26:22
Hey

gisteren is mijn vriend samen met zijn moeder en zijn getuige op zoek gegaan naar een geschikt kostuum voor den trouw!
Wat op voorhand een moeilijke opdracht leek te worden, bleek al vrij snel opgelost te zijn!
Ik kreeg om 12 uur al een telefoontje van mijn vriend dat alles dik in orde was en dat ze na 1 winkel hun goesting al gevonden hadden! Iedereen héél content! 1 probleem, ik ben véél te nieuwsgierig hoe het eruit ziet ;-)
Nog een 200 dagen wachten en ik mag het resultaat bewonderen!!

Els
8-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1275


Sara
6-10-2012
 Meld misbruik20-2-2012 6:20:59

mannen he, die kunnen da veel sneller winkelen da wij vrouwen. ;-)



Els
8-9-2012
 Meld misbruik20-2-2012 11:27:08

ik moet nu wel zeggen dat ik mijn trouwkleed ook snel gevonden heb! Ik ging met mijn mama eens informeren in een winkel met trouwkleren en de verkoopster had al aan de telefoon gezegd dat ik ook mocht passen, maar we wisten niet goed hoe alles in zijn werk ging en we hadden toch nog veel tijd, dus totaal nog niet gedacht dat ik mijn keuze al ging maken hoor!
Had wel al wat opzoekingswerk verricht naar welk merk mij lag! Awel en het is uiteindelijk het eerste kleed geworden in de eerste en enige winkel!
Bij mijn vriend had zijn ma al gezegd dat ze niet van plan was om direct te kopen en ze hadden al een hele dagplanning uitgestippeld, maar blijkbaar moet de winkel (die ik trouwens hier op het forum had gevonden) goed in de smaak gevallen zijn ;-) en het kostuum ook!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info