Terug naar overzicht
Wij hadden: Come what may uit Moulin Rouge...Of probeer eens stream van twarres...Tine
HeyWij hebben Love Generation van Bob Sinclar. Wat ook heel leuk is is Crazy in love van BeyoncéGroetjesVicky09.09.06
wij hebben gekozen voor 'i say a little prayer for you' uit my best friends weddingheel leuk, origineel en met wa schwung derin hé ;-)groetjesInge14-10-2006
Hallo,Bij ons z
Hallo,Bij ons zal het Love shine a light van cathrina and the waves zijn, wel gezongen door een kinderkoor.GroetjesAnneleen19/08/2006
Hey,Bij ons zal het waarschijnlijk From this moment on van Shania Twain zijn. Het nummer begint wel traag, maar de tekst is mooi.Groetjes en geniet van jullie dag,Tanja25/8/2007
Hey Aniek,wij wilden eens iets anders dan normaal en kozen daarom voor "I'm a believer", de versie gezongen door Donkey in Shrek. Gegarandeerd lol en iedereen gaat met ne smile naar buiten ipv bij zo n formeel lied..Wij nog 21 daagjes! AAAAAAAHHHHHVeel succes!
Hoi Nathalie,die versie van de Donkey in Shrek, dat vind ik een geweldig idee. Ik ga het denk ik ook voorstellen.Ik dacht de bruiloftsmarch te nemen maar kan dit ook in het begin?Wa
Wat nemen jullie als intredelied?
Wij hebben als uittredelied Heaven must be missing an angel van Tavares.Maar aangezien jullie pastoor dat van U2 niet ziet zitten, zal je waarschijnlijk iets traditioneler moeten gaan.Als intredelied hebben wij Forrest Gump Suite van Alan Silvestri. Ik vind dat vooral een heel lief instrumentaal liedje.groetjesKatrien30/9/2006
Wij nemen 'ik hou van u' van monza maar dan de versie van vorig jaar.Waar ik heel lang over getwijfeld heb is het nr: "So happy together" (weet niet van wie het is)In ieder geval, ik heb het voor de grappige, vrolijke liedjes.I'm a believer, vind ik ook super!Groetjes, ellen en tom
"La Valse d'Amelie" uit "Le Fabuleux Destin D'Amelie Poulain"
Wij hadden I hou van u van noordkaapDavine31/03/2006
Hey Dominique,als intredelied hebben we gekozen voor Ilse De Lange - Put It Like That.Wij zijn alleen nog niet uit onze openingsdans! We hebben echt geen idee. We willen eens iets anders, niet cliché,.. Ideëen iemand? :-)Groetjes!