TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
gert
12-11-2005
|
4-8-2006 9:43:02
Hey Ellen,
Jaja het is intussen al eventjes geleden maar wij zijn vorig jaar getrouwd in outfort en over het algemeen heel tevreden !
Wij hebben er een dansfeest met kaas- en charcuteriebuffet gedaan en dit was echt prachtig afgewerkt en eten in overvloed.
Wij waren uiteindelijk als ik mij goed herinner met 98 personen en hiermee was de zaal echt wel goed gevuld. Ik weet niet wat jullie bedoeling is, maar wij wilden graag voor alle mensen zitplaatsen aan tafel (ze raden soms aan om ook statafels te voorzien voor de jonge mensen, maar die hebben dan de hele avond geen zitplaats...) en dat was dus echt even zoeken hoe we de tafels zouden laten schikken, maar het is gelukt.
Er zijn niet zo heel veel "obers" net omdat het de bedoeling is dat de mensen zelf hun drank gaan bestellen aan de toog. Wij vonden dit een leuk concept, zo is toch iedereen "verplicht" om eens van zijn stoel en uit de "nis" te komen. De tafels afruimen deden ze bij ons wel vlot, dus geen glazenoverlast op de tafels.
Wij hebben ook hun DJ Jan van Hoof genomen en waren zeer tevreden. Wij hebben wel véééél favoriete nummers opgegeven die hij zeker moest spelen.
Voor enkele sfeerbeelden van de zaal en het feest : www.gert-en-ronny.be
Als je nog vragen hebt, laat maar iets weten !
Groetjes, Gert 12/11/2005
|
|
Skiwi
13-5-2006
|
4-8-2006 9:48:05
hey,
wij hebben ons feest daar ook gegeven op 13 mei ...
het is allemaal heel goed meegevallen. wij hadden een buffet voor een 50 tal personen en achteraf een dessertenbuffet voor 120 personen. Iedereen heeeft voldoende eten gehad ..
wij hebben geen zitplaatsen voorzien voor iedereen .. had daar eerst ook wel wat schrik voor, maar dat is allemaal goed meegevallen. uiteindelijk staan de mensen wat bij elkaar of dansen se .. bij ons was het goed weer dus er zijn er ook veel die naar het terras getrokken waren.
de DJ is heeeel goed!! het is de bedoeling dat je je eigen drank gaaat halen (wat ik heel goed vind)
in ieder geval, hoe was af en heb er enkel maar goeie commentaar over gehad!!!
groetjes Mieke 13/05/06
|
|
annemie
4-8-2007
|
4-8-2006 10:36:56
Hallo
kunnen jullie mij een idee geven van de prijs van een feest in outfort: dessertbuffet, drankforfait. Op de foto's lijkt de zaal donker en wat claustrofobisch, valt dat mee? Is er zicht op het terras vanuit de zaal?
|
|
gert
12-11-2005
|
4-8-2006 11:50:02
Hey Annemie,
Voor ons vielen de prijzen super goed mee en waren ze goedkoper in vergelijking met onze andere opties (juiste prijzen heb ik hier niet bij de hand).
De zaal lijkt inderdaad donker omdat ze is ingedeeld in verschillende "nissen" of inhammen met op het uiteinde van elke nis een raam met zicht op terras, maar de ramen verlichten dus niet de ganse zaal. De mensen zien dus ook niet elkaar allemaal zitten of kunnen ook niet allemaal op de dansvloer kijken (afhankelijk van waar je deze inricht).Wij hebben net hiervoor de zaal gekozen omdat dit volgens ons een intieme, gezellige sfeer geeft. Het is echt een oud fort hé ! Ze hebben ook een website, dus misschien moet je daar eens kijken voor meer foto's (www.outfort.be ?).
Groetjes, Gert
|
|
ellen
23-9-2006
|
4-8-2006 14:39:22
Ja, het is dus de bedoeling dat iedereen een zitplaats heeft zodat men toch op het gemak iets kan eten. Ze hebben ons gezegd dat 120 pers het max was dat er kon zitten. Nu hoop ik ook maar dat er dan nog plaats is voor te dansen. We waren echt wel weg van de zaal, ik vind hem echt super! Zo mooi! Gert, de foto's zien er echt mooi uit en denk dat wij ongeveer hetzelfde buffet hebben. Het ziet er inderdaad mooi gepresenteerd uit. Ik denk dat de prijzen gemiddeld zijn, het enige nadeel is dat huurprijs voor de zaal moet geven. Maarja het is dan ook een unieke locatie he :-) Ik kijk echt al uit naar ons feest. Groetjes, Ellen en Tom
|
|
noor
26-8-2006
|
5-8-2006 9:13:03
Hey ellen,
wij geven ons feest ook in het outfort, op 26 augustus 2006! jaja, het begint te korten en de kriebels beginnen ook de kop te steken ;-). Ik was ook meteen verkocht door de zaal! We werken samen met Viva La nourriture, in een formule van allerlei 'voor'gerechtjes. De bedoeling is dat de 'obers' rond komen, zodanig dat er niet te lang getafeld zal worden. Als opstelling, een paar grote tafels voor de iets oudere mensen, dan precies cafe tafeltjes, en slechts enkele staantafels. voor elk wat wils dus (Zo'n 135 man). De dansvloer nemen we in de laatste nis en dan de DJ (vriend van ons) in dat halve nisje, zodat hij toch voldoende plaats heeft. Hoop natuurlijk dat het allemaal in orde komt, want ik vraag me ook wel af hoe alles gaat verlopen.
Ons verslagje zal na het feest zeker op onze website komen, www.vlindersindebuik.be
nog veel voorbereidingsgenot en alvast een heeeeeeeeeeeel fijn feest!
groetjes noor
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|