Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellendag

  4-8-2006 8:27:50
Hoikes,

Wie heeft er ook z'n vrijgezellenfeest morn?
Morgen hebben wij ons vrijgezellenfeest. Arhhhh, ik ben benieuwd. Dinsdag hebben we een brief in onze brievenbus ontvangen van het vrijgezellencomité waarin een aantal praktische gegevens staan. Maar voor 2 dingen zijn we toch een beetje bang! We weten niet hoelaat ze om ons komen, er staat : 'Sta vroeg op en wacht in spanning af'...! Er staat nog iets waar we van schrokken. Ze gaan er blijkbaar een toffe week aan beleven...? Wat ze daar mee bedoelen?

Ah ik laat het jullie nog wel eens weten. Afwachten e.

Debra
11/08/06


Debra
11-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 348


Veerle
23-9-2006
 Meld misbruik4-8-2006 8:39:08

hey debra,

wij hebben morgen ook onze vrijgezelledag/avond. Mijn ventje zijn getuige wou het ongeveer zes weken op voorhand doen, 'moest' hij iets breken dan is hij tegen de trouw uit het gips ?!
M'n ventje heeft het een hele dag, die heeft gisteren een briefing gekregen, hij moet propere kleren, schoenen, en alles meenemen. Hij moest ontbijt voorzien voor 15 personen. Maar hij weet ook niet hoe laat ze hem komen halen!
Ik moet s'zaterdags altijd werken, dus bij mij is het s'avonds, ik weet alleen dat ik rond 18.30 moet klaarstaan.
We zijn benieuwd.
Veel plezier morgen!

groetjes Veerle
23/09/09



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik4-8-2006 8:51:19

Hey,

amaai, leuk dat er nog zoveel mensen zijn die morgen hun vrijgezellendag hebben.

Ik heb zonet een mail gekregen met daarin instructies. Ze komen mij om 14.30 u halen en ik moet vanalles meedoen, van bikini tot slippers, maar ook propere kledij, logeergerief en mijn digitale fototoestelletje. Ik heb dus al een idee over een stuk van de dag, maar voor de rest is het één groot vraagteken.

Mijn ventje gaat morgen naar de vrijgezellendag van een kameraad, dus de zijne gaat door op 26 augustus.

Zondag zeker meer hierover!

Meisjes, geniet ervan zou ik zo zeggen!

Groetjes,
Lieve



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik4-8-2006 9:59:38

Hey

OOk ik heb mijn vrijgezellen morgen. Ik kijk er enorm naar uit! Ik weet nog niks, enkel dat het morgen is. Ik weet zelfs niet om hoe laat!

Gisteren was mijn getuige hier om in mijn kleerkast te snuffelen, en ze heeft vanalles meegenomen. Ze had ook ondergeod nodig. En nu vraag ik mij af waarom? Niemand ziet dat toch... of wel? Daar maak ik mij dus wel een beetje zorgen over.

Maar voor de rest in feite niet, heb daar totaal geen stress over. IK vind het zelfs heel ontspannend te weten dat alles geregeld is en dat ik zelf niets moet doen, geen beslissing moet nemen enzo. Ik ga daar echt van genieten.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Marjolijn
9-9-2006
 Meld misbruik4-8-2006 11:49:12

Hallo,

Wij kunnen vandaag onze vrijgezellendag hebben. We weten het niet. We hebben vorige week enkel doorgekregen dat we vanaf nu iedere vrijdagavond moeten vrijhouden omdat het dan wel eens zou kunnen gebeuren...

Ook voor ons spannend dus.

groetjes,

marjolijn
09/09/06



Karine
16-9-2006
 Meld misbruik4-8-2006 13:30:06

Hoi,

Ook ik heb morgen vrijgezellenavond van mijn vriendin en we gaan naar de zee... 20 augustus is het mijn beurt ben ook al benieuwd.

Groetjes en veel plezier

Karine
16-09-2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...