Terug naar overzicht
Hoi, wij wilden oorspronkelijk ballonnen aan de stoelen in de kerk ophangen en zijn gaan informeren in een ballonwinkeltje (hier in Oostende) en we konden er allerlei kleuren ballonnen per stuk kopen.Groetjes, Silvie27-10-2006
Ik heb al eens ballonnen gekocht in de snoepies in Aartselaar. ze hebben daar veel keuze, en ik denk ook wel gewone ballonnen ...
Hoi IngeMisschien kan dit ook bij Dreamland. Bij ons blazen ze zo speciale ballonnen en misschien kan je ze daar ook per stuk kopen en ze hebben niet alleen speciale ballonnen!Veel succes nog!GroetjesVeroniek20 07 2007
Ik ben hier terug met de ballon shop uit erpe-mere. Daar kan je alle kleuren per stuk kopen. Nu moet ik wel zeggen Inge dat die mevrouw mij dat heeft afgeraden van allemaal verschillende kleurtjes te nemen. Zij zegt dat dat meer iets heeft van een verjaardagsfuif en niet van een huwelijk. Ze heeft me foto's getoond van een huwelijk en dat was inderdaad prachtig!Isabel01/09/07
Wij hadden overal een verschillende kleur, maar de ballonnen hingen heel hoog, dus de kleuren stoorden niet.Je kan ze inderdaad per stuk kopen.Helium is vrij duur om te kopen; dus kwam het bij ons voordeliger uit om de ballonnen gevuld af te halen op de dag zelf...Tine
hey bij ons in de straat kan dat zeker ballon design in bredenegrtjs
Is te zien vanwaar je bent.In Erpe-mere is er idd een goeie winkel.Je kunt anders eens kijken op hun site.www.balloonboy.be denk ik.In Aalst is er anders ook nog ibok.Hebben ook een site is volgens mij www.ibok.be anders moet je eens kijken op internet,kun je al wat ideetje opdoen.Mss dat een ceremoniemeester jullie ook kan helpen.anja12/08/06
Hoi Inge,normaal gezien kan je in de betere balloonshop wel ballonnetjes per stuk kopen of een assortimentzakje (komt goedkoper uit!)Maar zoals hier al iemand zei, is het voor een huwelijk misschien gepaster om 2 of max. 3 kleuren te kiezen ipv veel verschillende kleuren. Maar anderzijds, over smaak valt niet te twisten hè!Veel plezier ermee!Evy