Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pff.. iedereen doet nu weer lastig op het laatste moment !!

  16-2-2012 10:09:17
hej bruidjs..

Iedereen moet nu opeens weer lastig beginnen te doen met die laatste 3 weken in het vooruitzicht..
mijn nonkel heeft al een jaar op voorhand gezegd dat hij zal rijden met ik en mijn pa en nu opeens heeft hij geen goesting meer om mee te gaan naar het stadhuis en naar de kerk enzo.. tgggg nu moet ik kijken of hij echt geen goesting meer heeft en anders moet ik nog iemand anders gaan zoeken die tijd genoeg heeft om ons de hele dag te volgen..

dan beginnen de meisjes lastig te doen die moeten lezen in de kerk ze vinden het TEVEEL ??? voor die 3 tekstjes..

dan zijn er nog massas mensen die moeten bevestigen voor de receptie die komen en gaan.. er staan er momenteel nog maar 30 op pfff..

Heb soms het gevoel dat ik de enige ben die blij is met heel onze trouw..

Ergens zal ik toch blij zijn dat het 11 maart is en dat we rustig op huwelijksreis kunnen vertrekken

groetjes jamie x

jamie
9-3-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1496


Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik16-2-2012 10:26:08

Hey Jamie!

Pff...da's inderdaad niet leuk...
Als je nu nog moet beginnen kijken voor vervoer...niet echt lief e van je nonkel, hij moet dat toch ook begrijpen dat dat bijna onmogelijk is om nu nog iets te regelen!?

De meisjes die lastig beginnen doen, daar zou ik mij niet echt zorgen om maken...die krijgen gewoon plankenvrees, en die moeten maar doorbijten!

Voor de bevestigingen zou ik beginnen bellen als ik jou was...Hoeveel bevestigingen verwacht je nog?
De vrees van elke bruid e...ik ben er eerlijk gezegd ook bang voor hoor..

Probeer nog een beetje te genieten van die laatste weken...de grote dag zal er snel zijn en het zal GOED zijn, alles komt goed...En daarna lekker lui met z'n 2tjes genieten op honeymoon...







Lieselot
10-3-2012
 Meld misbruik16-2-2012 10:57:44

Probeer te relaxen, het komt nu echt wel dichterbij he jullie trouwdag!
Hier is het van hetzelfde hoor, precies of verschillende nog één laatste keer moeilijk willen doen voor d-day! Aaaargh!

Hier moesten ze bevestigen tegen ten laatste gisteren, maar ik moet zeggen dat we al ruim op voorhand goed wisten wie kwam en wie niet, op enkele uitzonderingen na.
Die personen mail en/of bel ik al sedert een week, en zo zijn we gisteren op 't definitieve aantal geland.
Wij trouwen de dag na jullie, en ik moet zeggen dat de stress toch begint hoor! Zaterdag hebben we ook onze vrijgezellen en 't doet er ook niet goed aan :-)

Ik prop mijn dagen zoveel mogelijk vol met dingen die nog gedaan moeten worden voor de trouw, of zelfs andere dingen, zodat ik weinig tijd heb om te piekeren. Maar... dan kruip ik 's avonds in bed en dan begint het he... dan lig ik nog een uur of twee wakker...

Pfffff!



jamie
9-3-2012
 Meld misbruik16-2-2012 11:09:44

Heb net gebeld naar mn nonkel en hij zegt dat hij het liever niet doet maar als ik liever heb van wel dat hij het dan zal doen.. tuurlijk heb ik het liever dat hij dat doet heb het hem nu al 1j op voorhand gevraagd..

bij mij moesten het laten weten rond 1 feb..
de meeste die ik nu nog moet weten is enkel voor de receptie van komen en gaan.. grotendeels collega's van mijn liefjj.. nog een man op 20 dus zal hem eens een blaadje maken zodat hij vnvd eens kan langsgaan en vragen of ze komen ofnie.. het zijn allemaal bakkers dus moeten ze mss nog uitrekenen hoelang ze zullen slapen?? pff

zoals je zegt als je in je bedj kruipt begin je jezelf op te vreten van de stress..



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...