Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Braemhof Gentbrugge

  3-8-2006 16:59:29
Hallo,

na veel zalen op internet bekeken te hebben, en er daarna een heel aantal bezocht, denken wij erover om ons feest in het Braemhof te doen. We kennen echter niemand die hier al geweest is, is er iemand van jullie die ons hier wat ervaringen over kan meedelen?
bedankt! :-*

Nele
19-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 2439


Miet

 Meld misbruik3-8-2006 18:45:13

Dag Nele,
Bent je al gaan kijken in 't Hof Van De Putte te Zegelsem (deelgemeente Brakel)? Ik ben er naar een huwelijksfeest geweest en het was er zeer mooi en gezellig. Het is een vierkantshoeve met mooie binnentuin en ze hebben ook nog een grote tuin voor evt. receptie- bij slecht weer kan de receptie ook doorgaan in een prachtige koestal (echt iets apart). De feestzaal is de grote schuur : zeer sfeervol ingericht, het is er prachtig, en tot in de puntjes geregeld, een aanrader voor velen denk ik. Er is ook een web-site - www.hofvandeputte.be er staat een foto op en telnr. en @ (web-site is nog niet volledig) Ik zou zeggen ga er ook eens een kijkje nemen wie weet is dit voor u.Ik vind dit een pracht van lokatie, en zou zeker kontakt nemen en je zal de nodige uitleg er wel krijgen.. Voor mij was het in elk geval een vriendelijk onthaal.
Groetjes



Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik3-8-2006 18:56:37

Dag Nele,

Ik raad eigenlijk braemhof niet aan als ik mijn mening hierover mag geven. Een nicht van mijn ondertussen MAN is daar getrouwd vorig jaar en er was 70 man op de feest + 60 man die erbij kwamen vanaf het dessertbuffet. De feestzaal had haar beloofd dat er zeker 130 man op de feest kon zitten. Nu hebben die 60 man van het dessertbuffet voor de helft gewoon recht mogen staan of buiten mogen eten, er was geen plek meer!!! Da vind ik niet kunnen hoor, wij hadden ook een optie op die feestzaal maar mijn goesting was rap over!! En trouwens je kan er gewoon eten ook dus al dat volk dat buiten zit en binnen die lopen er ook gewoon rond. Het is ook al midden int stad, je hebt er geen parking aan en moet al op tstraat parkeren wat ook al een probleem geeft. Enfin het eten is er wel heel lekker maar als je echt veel volk verwacht op je feest, toch meer dan 100 man dan raad ik het u zeker niet aan.
Wij hebben ons feest in de Zilverreiger in Oosterzele bij Wetteren gegeven, gewoon top echt waar, zeer goed feest!

groetjes
sofie&jochen
15 07 2006



Antoon
7-7-2008
 Meld misbruik4-8-2006 0:14:20

Wij hebben er verleden jaar een videoreportage gemaakt voor een toffe klant uit de streek(gewoon fijne mensen).Ze vertikken het om de verlichting aan te passen opdat er zou kunnen gefilmd worden.Zij vinden het "voor de gezelligheid" beter dat alles pikdonker is.Salut!
Mooie videofilm ....
Gelukkig voor onze klant hadden wij onze verlichting opgesteld ,omdat wij het vermoeden hadden...zodat ...uiteindelijk onze klant tevreden is over ons,maar niet over de zaaleigenares.Bewijzen op video:
www.videomanie.be



Veroniek

 Meld misbruik4-8-2006 9:03:15

Hoi Nele

Ik raad jullie ook af om daar jullie feest te doen, om dezelfde reden als Sofie.

Wij mochten naar het dessertbuffet van mijn nicht daar. Dus eerst was er een receptie buiten, waar de helft van de mensen niets om te drinken gekregen hadden en ipv 3 hapjes/pers. hadden er we 1tje gekregen!

Dan mochten we binnen gaan voor het dessertbuffet en we konden niet zitten! (ik zat toen met een gips rond mijn voet) Toen er een stoel voor mij gevraagd werd dan zeiden ze dat er maar een van het terras moest genomen worden.

Omdat er binnen geen plaats was om te zitten, gingen we buiten op het terras zitten aan een tafel met stoelen. Daar werden we niet bediend, als je drank wou dan moest je binnen zitten!

Mijn schoonzus werd omvergelopen door een ober en hij maakt hem kwaad dat ze in de weg stond!

Braemhof raad ik zeker niet aan!

Veel succes nog!
Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Nele
19-5-2007
 Meld misbruik4-8-2006 10:59:36

Bedankt voor de reacties!
Dat ziet er dus niet goed uit :-/
Deze avond kunnen we nog naar Villa Borghese gaan kijken, ook in Gentbrugge.
Bedankt Miet voor de tip, maar Brakel is een beetje te ver voor ons, de zaal moet ongeveer tussen Gent-Dendermonde-Aalst liggen (veel mensen van St Lievens Houtem en veel van Zele, dus moet het daartussen ongeveer liggen he)
De Zilverreiger is inderdaad goed gelegen, maar mijn vriend vindt de zaal niet zo gezellig als in het Braemhof.
Toen we naar 't Braemhof zijn gaan kijken, moesten we ff wachten, maar toen waren ze wel vriendelijk, kregen zelfs onmiddellijk iets om te drinken, maar als het op het feest er zo grof aan toe gaat... :-s
We verwachten 120 personen voor het feest, en er komen geen personen meer erna.
We hebben al veel zalen gezien, maar dit was het enige waar iedereen zich zo wat tevreden mee kon stellen, nu beginnen we natuurlijk weer te twijfelen :-)
Het Carelshof was voor mij supermooi, maar onze ouders vonden het helemaal niet verzorgd
Het kasteel van Saffelaere is fantastisch, maar de prijs ook... :-s
Kasteel Coninxdonck is aan de buitenkant zéér mooi, maar de zaal zelf verliest volledig zijn eigenheid, die is zeer strak, zonder dat je nog het gevoel hebt dat je in een kasteel zit (bij de vorige 2 was dat wel zo)
In Salons Carlton in Aalst ben ik al paar keer naar trouwfeest geweest, maar de bediening is daar ook niet alles, en op beide feesten was er eten dat niet vers was (van oesters tot dessert)

Conclusie: hopelijk is villa Borghese dat we vanavond gaan bekijken supermooi en houden we daar ons trouwfeest :-D
groetjes
Nele



Katrien
24-6-2006
 Meld misbruik4-8-2006 13:40:39

En de lozen boer in lochristi? Of is dat ook buiten de cirkel Gent-dendermonde-aalst. Ik noem er gewoon nog enkele, misschien ben je der iets mee he. Auberge du pecheur (St-Martens-Latem), Het Godshuis (rond Eeklo), Kasteel van Lebbeke (of dit forum ook al wel enkele slechtere dingen over gehoord), het monasterium (Gent centrum). Wij zijn in de lozen boer getrouwd, in zaal Helene, die we heel mooi vonden. Ons trouwfeest koste 12000 euro voor 100 mensen receptie, 90 mensen avondfeest en 40 mensen bijkomend op dessertenbuffet. Bij mijn broer in Kasteel Konincksdonk was dat vergelijkbaar denk ik, dus als het binnen jullie budget ligt is Lozen Boer misschien een optie?
Zeer goede bediening en zeer vriendelijk, wij waren erg tevreden.

Groetjes,

Katrien



Nele
19-5-2007
 Meld misbruik4-8-2006 17:01:09

Dag Katrien,

het godshuis en de lozen boer zijn ongetwijfeld zeer goede zalen en lekker van eten, maar toch wat boven ons budget, er komt +/- 150 personen naar de receptie, en 120 naar diner. Dan begint dat al sterk op te lopen het bedrag.
We zullen waarschijnlijk toch afstappen van het Braemhof, er waren op deze sites nog reacties te horen, en ook niet zo positief.
Ik denk dat ik zo ongeveer alle zalen gezien heb in de regio gent-dendermonde-aalst (toch zeker op internet) dus nu vind ik het al niet erg meer om het wat verder te gaan zoeken, zolang we maar tevreden zijn :-D
bedankt voor de reacties! :-*

groetjes
nele



Miet
26-5-2007
 Meld misbruik5-8-2006 11:27:09

Ik ben al eens naar een feest geweest in het Braemhof en vond het wel zeer goed...

WIj nemen Hof Ten Bosse in Heusden-Destelbergen.

Een andere zeer mooie zaal: Caipirinha in Merelbeke, Tybeert in Daknam.

Die zitten ongeveer in dezelfde prijscategorie allemaal...

Groetjes,
Miet (een andere dan de eerste reactie)



Nele
19-5-2007
 Meld misbruik7-8-2006 7:31:08

bedankt allemaal voor de reacties,
We waren toch niet meer gerust in het Braemhof, en zaterdag zijn we dus nog naar Hof ten Bosse gaan kijken, en we waren meteen verkocht!
Donderdag wordt alles er vast gelegd, wij trouwen er op 19/05/07
Wanneer trouwen jullie daar Miet?

groetjes
Nele & Kelly



Miet
26-5-2007
 Meld misbruik11-8-2006 18:57:45

Hey Nele,

Superleuk zeg!!!

Jullie trouwen precies een week voor ons in dezelfde zaal... :-)

Wij trouwen op 26/05/07 dus! :-)



leen
7-2-2011
 Meld misbruik26-5-2008 15:12:27

Hallo,

Wi zijn van plan in februari 2009 te trouwen in de buurt van Gent Na vele zalen gezien te hebben, zijn we van mening dat salons Wellington in Moortsele (oosterzele) onze voorkeur geniet. Toch twijfelen we nog. We kennen niemand die er ooit is geweest.
Kan iemand van jullie ons helpen, vooral voor de volgende vraag.

- Worden de aperitiefhapjes en het eten achteraf met zorg gepresenteerd. Afgaande op de foto's van de website van Salons Wellington hadden wij daar onze twijfels bij.

Alvast bedankt.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info