Terug naar overzicht
Ja, kijk maar eens op deze website:http://www.amazingballoons.nl Wij hebben uiteindelijk de ballonnen en de helium besteld op deze website:www.vdsevents.nl GroetjesNathalie08-09-06
In de ballon shop in Erpe-Mere verkopen ze dat. K weet nu de exacte naam niet maar ik denk dat het ballonboy is. Op google vind je het denk ik wel.Isabel01/09/07
of in the ballonwarehouse in kampenhout, rechttegenover de mcdonalds?Van welke regio ben je precies?Dominique25.11.2006
Ik heb dit voor mijn zus haar trouw ook gedaan via WELDA nv.Antwerpsesteenweg 9499041 GENTTel. 09/355 74 26Fax 09/355 92 01info@welda.beZij werken samen met Air Products (ik krijg hier nog reclame over :-)Groetjes,Katleen
Misschien nog bijkomende info: bij Welda huur je een heliumapparaat voor bepaald aantal dagen. Je kan er heel wat balonnnen mee opblazen want we hebben er de dagen erna ook nog gebruik van gemaakt. Weet wel de prijs niet meer vanbuiten, maar kan het altijd opzoeken als je wil.Aan de balonnen hadden wij trouwens een foto van hen gehangen met een email adres. Er zijn wel maar 3 reacties gekomen uit Nederland, maar het was wel eens leuk.Veel succes !