Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal Aalst- Wetteren?

  14-2-2012 17:58:12
Hey!
Ik ben er vroeg bij, met nog 500 dagen op de teller, maar ben toch al opzoek naar een trouwzaal..
Iemand tips voor zalen voor +-130 personen tussen Aalst (mijn thuis) en Wetteren (zijn thuis)?
Grtjs,
Karen

Karen
13-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1509


Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik14-2-2012 18:06:45

Heyhey,

Je bent zeker niet te vroeg hoor, er zijn al heel wat zalen voor zomer 2013 aan het vollopen heb ik hier al gemerkt ;-).

Wij zijn van Aalst en hebben volgende zalen bezocht:

De Snip - Moorsel

Hof ter Velden - Dendermonde

Geuzenhof - Massemen

De Lozen Boer - Lochristi

Hof van Nassau - Zottegem

Salons Roskam - Merelbeke

Salons Waerboom - Groot-Bijgaarden
Salons Caipirinha - Merelbeke en onze zaal ;-).

Andere mogelijkheden zijn:

Salons 't Oud Gemeentehuis - Wichelen
Tybeert - Lokeren
De Rozerie - Aalst

Groetjes!

Evelien




Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik14-2-2012 18:07:30

Hmm er is iets raars gebeurd met mijn tekst... Goh ja, het is leesbaar ;-).

Groetjes!

Evelien



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik14-2-2012 18:45:43

Hey,
Wij zijn van Erpe-Mere. Tussen Aalst en Wetteren dus.

Wij hebben deze zalen bezocht:
* De caelberg in Moorsel
* Tybeert in Lokeren
* 't Oud gemeentehuis in Wichelen
* Brouwershof in Affligem
* Hof van nassau in Zottegem
* Hof ten bosse in Heusden
* Salons Caipirinha in Merelbeke. En deze is het dan ook geworden

* De snip in Moorsel (hebben we zelf niet bezocht aangezien mijn nicht daar trouwt)
* Het geuzenhof Massemen
* Intermezzo in Lede
* Hof Ten Daele in Herzele
* Kaai 17 in Aalst
...

Groetjes Anneken



Katrien
22-9-2012
 Meld misbruik14-2-2012 20:38:23

wij gaan ons feest geven in zaal coninxdonck... voor de rest zijn we naar dezelfde zalen als hierboven vermeld gaan kijken. ook zilverreiger is een bezoekje waard....



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik14-2-2012 23:20:43

Al heel erg bedankt!
Het geuzenhof, Salons 't groenhof en Salons Caipirinha spreken ons het meest aan! Nu eens gaan bezichtigen en informeren over de prijs.. Ik hou mijn hart al vast :).



Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik15-2-2012 10:05:30

Hey, ik ben van Overmere/berlare, ook een beetje dezelfde streek, heb de meeste zalen die genoemd zijn ook bekeken, alleen nog Hof Ter Meyghem in Oudegem ontbreek hier, dat wij ook bezochten. Onze feest zal doorgaan in Hof Ter Velden te Baasrode.



Veronique
24-8-2012
 Meld misbruik15-2-2012 11:21:39

Hallokes,

Wij hebben bezocht (we zijn zelf van Aalst):
Het Brouwershof in Hekelgem
De Snip in Moorsel
Kaai 17 in Aalst
Hof ter Velde in Baasrode
Kasteel de Rozerie in Aalst wat uiteindelijk ook onze zaal is geworden!
We waren beiden op slag verliefd op deze locatie en de uitbaters zijn superaardig en heel soepel in de dingen die je wil.

Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen!
Veronique



heidi

 Meld misbruik15-2-2012 11:23:58

je hebt ook nog Ter Roest in Buggenhout, ook zeer mooie zaal (zalen) en lekker eten, ons feest is hier doorgegaan en was tiptop in orde...



Eve
4-5-2013
 Meld misbruik15-2-2012 15:02:02

Ik kan je ook de Zilverreiger in Oosterzele aanraden. Daar zullen wij trouwen.

En inderdaad 500 dagen is niet te vroeg hoor. Van ons ligt de zaal vast sinds september 2011 (was dus ook nog meer dan 500 dagen). En zelfs to waren er al enkele dagen bezet.

Kus
Eef



Justine
28-4-2012
 Meld misbruik29-2-2012 19:48:38

Hallo,

Wij gaan trouwen in het Geuzenhof in Massemen.
Het is een prachtige zaal, heel romantisch, en enorm vriendelijke mensen!

Nog 2 maanden te gaan :)

Justine




alice

 Meld misbruik17-3-2012 13:51:34

Hey ,

wij zijn een paar weken geleden naar een trouwfeest geweest in Hof Ten Bosse te Heusden.
Een heel heel mooie zaal ! We vonden het zeer lekker en we werden heel goed ontvangen :)
Ze waren vanachter bezig met mooie tuin aan te leggen voor de recepties in zomer 2012.



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik17-3-2012 17:23:45

Hey allemaal bedankt voor de reacties!

Na verschillende zalen bezocht te hebben wordt het Hof ten Bosse in Heusden. Ik was direct verkocht..




Sara
22-9-2012
 Meld misbruik21-3-2012 13:30:55

Hey,

Wij zijn ook uit Aalst en zoeken een mooie zaal, vrij van traiteur. Heeft er iemand een idee?

Alvast bedankt.

Groetjes,

Sara



Rosie

 Meld misbruik20-4-2012 11:34:48


hey ,

Als je graag eens iets anders wil zaal "saks&boom" in zwalm is een aanrader .Wij zijn daar onlangs geweest voor een trouwfeest van een vriendin , echt heel gezellige mooie zaal,vriendelijke bediening en ongelooflijk lekker eten ..het is wel wereldkeuken..;dus voor de liefhebbers...

Rosie,


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info