Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenavond

  3-8-2006 11:17:12
Hallo,

Zijn er soms nog toekomstige bruidjes onder jullie die geen vrijgezellenavond zullen hebben?
Voor ons is er niets georganiseerd en om alles zelf nog te plannen is het wat te laat. Ik vroeg me dus nu af of er onder jullie nog personen zijn voor wie er geen vrijgezellenavond is gepland of hoort dit er sowieso bij iedereen bij?


groetjes
Katleen

Katleen
25-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 871


Daisy
2-9-2006
 Meld misbruik3-8-2006 11:22:47

Dag Katleen,

Ook mijn toekomstige en ikzelf zullen geen vrijgezellen hebben.
Zijn getuige (zijn broer) wordt immers binnenkort papa en mijn getuige (mijn tante) zit volop in de verbouwingen en verhuis. Beiden hebben dus niet veel tijd om iets te organiseren. Nu, echt vervelend vinden we dit niet, ik zeker niet. Misschien gaan we wel nog eens iets eten, de jongens en meisjes apart ofzo, maar denk niet dat er meer zal van komen.

groetjes,

Daisy
02/09/06



K
7-7-2007
 Meld misbruik3-8-2006 12:04:11

Ik hou helemaal niet van vrijgezellentoestanden, ben van plan van ons trouwfeest een superfeest te maken, dus waarom dan nog nood aan een vrijgezellenfeest. Vrijgezel zijn we toch al jaren niet meer he ;-)
Dus wij plannen ook niks hoor!



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik3-8-2006 12:16:13

Bij ons is er, voor zover ik weet, ook niets gepland (of ze moeten er heel binnenkort mee voor de dag komen).

Langs ne kant vind ik het spijtig, maar ik weiger er zelf het initiatief voor te nemen. Dat is niet aan de bruid en bruidegom.

Langs de andere kant, als het is om in een kippepak of als boerinneke over straat te lopen, dan ben ik blij dat er niks georganiseerd is.

groetjes
Katrien
30/9/2006



Lies
2-6-2007
 Meld misbruik3-8-2006 12:16:29

Idem hier,
wij hebben totaal geen zin in een vrijgezellen. We maken er gewoon een super huwelijksfeest van!
Ik zou er niet mee inzitten in jouw plaats.

Groetjes,
Lies



Stephanie
21-4-2007
 Meld misbruik3-8-2006 12:46:27

Hoi,
volgens mij is het zeker geen verplichting hoor! ieder doet toch wat hij wil...
wij hebben beiden geen zin in een vrijgezellenfeest, en hopen dan ook dat er niets georganiseerd wordt, we zijn al 6 jaar geen vrijgezel meer hé :o)



katia
19-8-2006
 Meld misbruik3-8-2006 14:25:55

hey kathleen,

mijn ventje heeft zijn vrijgezellenavond op 14 augustus maar bij mij zal het waarschijnlijk een after marriage avond worden??? hi, dit waarschijnlijk als al de foto's en film ontwikkeld zijn, gewoon met de vriendinnen alles bekijken en herinneringen ophalen bij een goed glasje wijn en wie weet afsluiten met een stapje in de wereld...

groetjes



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik3-8-2006 18:15:10

Hey

Ik heb nu zaterdag mijn vrijgezellen. Daarstraks is mijn getuige langsgeweest, ze moest in mijn kleerkast zijn. Ben benieuwd...

Ik kijk er wel naar uit, om nog eens een avondje alleen met de meisjes weg te gaan, en met al mijn vriendinnen erbij. En ik zit er ook niet mee in om opdrachtjes te vervullen.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Katleen
8-9-2007
 Meld misbruik3-8-2006 20:06:56

Hallo Katleen,
De vrijgezellenavond zal bij ons ook enkel voor mijn partner zijn. Dit eigenlijk op mijn vraag aangezien ik dat vrijgezellengedoe eigenlijk ook niet zo leuk vind. Mijn partner zal er ook niet onderuit kunnen aangezien hij één van zijn beste kameraden dit ook heeft aangedaan ;-)). Ik zelf zal met de vrouwelijke familieleden en beste vriendinnen een rustig onderonsje houden en ik zal er meer van genieten dan al dat zottegedoe. Ik zie dit liever bij andere dan bij mijzelf ;-)) !!!
Groetjes Katleen



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik4-8-2006 9:24:22

Jip,

IK heb al mijn vrijgezellenavond gehad. Mijn vriendinnen hebben zich goed voorbereid en was een toffe dag. Voor mijn vriend verloopt het wat moeizamer. Zijn getuige - jogere broer - is geen groot organisatietalent en lijkt er niet in te slagen om de mensen op hetzelfde moment bijeen te klrijgen en dan nog iets leuk te bedenken. Ik ben dan ook strek aan het overwegen om het zelf allemaal in elkaar te steken en alles door te geven aan mijn en zijn broer zodat ze het kunnen uitvoeren. M'n ventje zegt er niets van maar ie is toch wel wat triest dat het er nog niet van gekomen is...
Groetjes,
Katrien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...