Terug naar overzicht
Hey,Michael komt bij mijn ouders halen in het gezelschap van zijn ouders en de getuigen.Groetjes,Lieve
Ik ga slapen bij mijn ouders. De ouders, broer en zus van Philippe komen dan 's morgens tot bij ons thuis, en samen komen ze dan tot bij mijn ouders.groetjesKatrien
Hey!Ik slaap bij mijn ouders, hij bij zijn moeder. Bruidegom wordt daar opgepikt met de ceremoniewagens en zijn kant komt met die wagens tot bij mijn ouders thuis, waar gans mijn kant is.Ik denk dat dit het meest traditionele scenario is...Groetjes en succes met de voorbereidingen!Nele.
Ik slaap bij mijn ouders, mijn a.s slaapt gewoon in ons eigen huis. Alle daggasten zullen rond 12.00u bij mijn ouders zijn (getuigen, CM en wederzijdse ouders en enkele goede vrienden), waarna mijn a.s mij komt halen en we met z'n allen naar het gemeentehuis gaan.
Wij sliepen samen Toen ik naar de kapper was is hij om de bloemen geweest en heeft zich dan klaar gemaakt. Terwijl ik thuis bij mama mijn kleed aan deed. Hij kwam me s morgens halen voor de foto's en dan om 13 uur kwam hij nog eens tot bij ons samen met zijn familie. En toen vertrokken we samen naar het stadhuisDavine31/03/2006