Terug naar overzicht
wij trouwen ook die dag.vorige week smeekte ik bijna om verfrissing nu smeek ik bijna om wat zon.hebben voor ons al uitgemaakt of het nu regent of het is snikheet,we maken van die dag de mooiste van ons leven.brengen anders zelf de zon in huis of brengen wat verfrissing.of ik al zenuwachtig ben?ja maar het zijn "gezonde"zenuwen.maarja wat zijn dat he!!kunnen alleen maar hopen dat de weergoden wat rekening houden met onsgroetjes12/08/06
hoi,Wij trouwen op 11 aug en we zitten ook heel erg in met de weersvoorspellingen. Waarom na al die weken van goed weer nu slecht weer. Wij hadden ook gekozen om in aug te trouwen voor het mooie weer maar ik denk dat we nu enkel mogen rekenen op een droge dag. Snikheet hoefde het zeker niet te zijn maar toch zeker droog want wij hebben een dubbeldekbus met open dak...en ik wil echt wel bovenaan zitten.Laten we samen duimen.Debra11/08/06
kijk eens via de website van skynet of die van 'www.vakantiereiswijzer.nl' en dan vind je een 10 of 14-daagse weersvoorspelling terug per postcode. Ziet er droog uit! (in tegenstelling voor mij zaterdag ;-( groetjes, stefanie
Hey,wij trouwen ook 12 augustus, maar ik maak me niet teveel zorgen over het weer. Voor gisteren hadden ze ook de ganse dag regen gegeven, maar we zijn er toch op uit getrokken met onze bruidskindjes en... De ganse namiddag is het droog gebleven en wanneer de zon erdoor kwam, vond ik het echt warm! Om maar te zeggen, je kan toch niet altijd verdergaan op de weersvoorspellingen hier in België...Heel veel groetjesELKE
Wij trouwen een weekje later - 18 augustus - en eerlijk gezegd ik heb liever het weer van de laatste dagen dan die sauna van een week geleden. Nu kan ik tenminste slapen en zal ik er wat uitgeslapener uitzien. En in 35 graden met dat trouwkleed rondhossen zag ik niet zitten. We hadden wel een tuinreceptie voorzien maar er is ook een overdekt terras dus dat probleem is ook opgelost...Weet ja, al de rest kan je regelen maar het weer hebben we niet in de hand - dus 't heeft ook gee zin om er je veel zorgen over te maken.Ik wens jullie allemaal goed weer toe, maar als het regent, laat je dag er niet door vergallen - ik zal dat ook niet doen ;-)Groetjes,Katrien
Hallo,Ik zou nu zeker en vast nog niet panikeren over het weer, want het is nog meer dan een week en dan kunnen ze toch nog geen juiste voorspellingen doen. Wij zijn getrouwd op 8 juli, ze hebben die week ervoor elke dag ander weer gegeven, de ene keer zeiden ze dat er buien gingen vallen, dan ging het terug niet regenen, dan weer wel. Het was voor ons afwachten tot de dag zelf in feite en we hebben schitterend weer gehad ! 25 graden, niet overdreven warm, maar toch gans de dag het zonnetje en geen druppel regen gezien.Dus je ziet, zeker nu nog niet panikeren !!!
Hallo,Wij trouwen op 14 augustus, en ik had al ergens gezien op zo'n 15 dagen weersvoorspelling dat het tegen dan terug wat beter zou zijn. Maar hoe betrouwbaar dat is...Ik probeer er niet te veel mee in te zitten. Zolang we onze foto's maar buiten kunnen trekken!gr,Sofie
Hi Carolinewij trouwen ook op zat 12/08 . Ik zit ook wel serieus mee in dat we slecht weer zouden hebben!Gewoon al voor de foto's en video...Laten we hopen dat het heel wat beter wordt hé!!groetjes
Hallo,wij zijn vorig jaar op 12 augustus getrouwd. We hadden die datum gekozen omdat we elk jaar rond 14 aug gaan eten voor de trouwverjaardag van mijn grootouders, en het is dan altijd héél mooi weer. De dag voordien gaven ze echter héél veel regen uit en ook onweer. We hebben echter geluk had, we hebben misschien 4 druppels regen gezien. Er was wel wind maar af en toe piepte het zonnetje... Iemand had me de week ervoor gezegd dat je toch geen koud hebt op je trouwdag, want je bent met zoveel dingen bezig...En het is waar ook, je moet gewoon genieten ! Eerlijk gezegd vond ik dit het ideale weer hoor om te trouwen. Als je foto's moet gaan nemen terwijl het 30 graden is, dan is het volgens mij ook niet meer aangenaam. Je ventje zal het vlug te warm hebben in zijn kostuum anders !Geniet ervan, zelf met regen zal het je mooiste dag ooit worden.