Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eindelijk schoenen gevonden

  11-2-2012 17:56:41
Hey hey

Sommige van jullie weten al van mijn moeilijk zoektocht naar schoenen.
Vandaag zijn we dus naar Van Loock gereden. Is toch een 110 KM enkel voor ons. Eenmaal daar was de keuze snel gemaakt. Een mooie leren schoen met een dikke hak van 8 en mét enkelbandje wat zich kruist op de wreef. Echt een mooie schoon en kostte 161 euro.
Ik ben echt blij dat ik er uiteindelijk gevonden heb. Nu kan ik een afspraak maken voor mijn eerste pas, proefkapsel én proefmake-up.

Groetjes.

Romina
6-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1610


Veerle
12-5-2012
 Meld misbruik11-2-2012 19:20:14

Ben blij voor jou dat je lange zoektocht er eindelijk op zit
Ik moet vrijdag een eerste keer gaan passen en hoop mijn schoenen dan ineens in de bruidswinkel te kunnen kopen.
Ik heb mijn oog ook laten vallen op de Allora van Rainbow Couture, waar jij een hele tijd geleden over schreef.
Aangezien ze dat model in de bruidswinkel verkopen, hoop ik dat ik ze aan mijn voeten nog steeds mooi, en ook comfortabel ga vinden...



Michèle
1-12-2012
 Meld misbruik11-2-2012 19:42:14

Van Loock is naar het schijnt echt wel 'the place to be'. Daar wil ik in de toekomst ook zeker gaan kijken.



ann
6-7-2012
 Meld misbruik11-2-2012 21:00:23

Hallo Romina,

eindelijk iemand gevonden die op dezelfde dag gaat trouwen als wij! :-) Ik ben pas tijdens de kerstvakantie 'gevraagd' dus er is nog heel wat te regelen en ondertussen vliegt de tijd voorbij. Ik vroeg me af of het al de moeite was om naar van Loock te rijden (is de collectie al helemaal binnen maar mss loopt die wel het hele jaar gewoon door) Dan wordt het voor mij ook hoog tijd om eens tot daar te rijden. Gelukkig is het voor mij niet zo ver ...
Maar ik zal pas helemaal gerust zijn als ik mijn schoentjes in handen heb!

groetjes



Marijke
6-7-2012
 Meld misbruik12-2-2012 10:09:06

Hey Romina,

Fijn dat je iets hebt gevonden. Ik heb de mijne vrijdag ook gevonden, heb hier in GEnt een winkeltje gevonden dat ook de rainbow collectie heeft, bij mij is het een gewone satijnen pump met een hak van 8cm, carmen, in ivoorkleur.

Ze had jammergenoeg mijn maat niet binnen, 'k heb ook zo kleine voeten, maar normaal zou die er deze week zijn, fijn hé als alles in orde komt!

Groetjes



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik14-2-2012 10:35:44

Hey,

Voor diegenen die twijfelen. Hier ook een Van Loock fan ;-).
voor ons is het ook helemaal niet bij de deur maar ben heel blij dat ik tot ginder gereden ben. Vooral dat ik niet de klassieke trouwschoenkleur nodig had.

Zeker de moeite! En ondanks het feit dat het er heeeel druk kan zijn nemen ze alle tijd om jou te helpen van het begin tot het einde!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...