Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bijeenpassende trouwringen?

  10-2-2012 16:41:17
Hey,

Mijn verloofde en ik hebben een heel andere smaak qua huwelijksringen. Hij is meer voor de strakkere symmetrische stijl, ik meer voor de asymmetrische stijl. Telkens als hij een mannenring mooi vindt, dan vind ik de vrouwenring maar niks en vica versa.
Zijn er hier koppels die voor 2 totaal verschillende ringen gaan?

Groetjes,
Els

Els
4-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1689


Karen
14-7-2012
 Meld misbruik10-2-2012 16:44:35

Dag Els,

Wij hebben verschillende ringen, maar doordat ze in hetzelfde materiaal en dezelfde uitvoering zijn, passen ze toch zeer goed bij elkaar. Misschien is dat voor jullie ook een optie?

Groetjes,

Karen



Ann
9-6-2012
 Meld misbruik10-2-2012 16:47:55

Ik wil graag mooie sjieke ring, ik zal deze altijd dragen. Mijn verloofde zal voor een hele simpele gaan omdat hij op zijn werk geen ringen aan mag doen, waardoor deze erg genoeg in de kast zal belanden. Het zullen bij ons dus 2 verschillende ringen worden.



Katrien
28-4-2012
 Meld misbruik10-2-2012 17:05:33

Wij hebben ook 2 verschillende ringen gekocht. Maar wel in hetzelfde materiaal.
Ik wilde graag een fijne ring en mijn verloofde graag een iets bredere stoerdere.. dus ja. IK vind het ook geen probleem. Je ziet de ringen ook zelden naast elkaar e!



Emy
30-6-2012
 Meld misbruik10-2-2012 17:54:09

ik vind ook dat het niet persé dezelfde moeten zijn hoor, mag zelfs iets heel verschillends zijn. Jullie moeten beiden je ring zelf dragen, dus mag dat best ieder zijn eigen smaak zijn. Moet dus zeker kunnen.



pit
18-5-2012
 Meld misbruik10-2-2012 20:18:32

Wij hebben ook 2 verschillende ringen.

Ik heb een gouden met een bloem en die van mijn partner is een zilveren eenvoudige ring.
Het enige dat hetzelfde is, is de breedte.
Ik vind het belangrijker dat je je ring zelf mooi vindt je moet hem toch elke dag dragen hé



Daisy
20-7-2012
 Meld misbruik10-2-2012 21:05:25

Wij hebben ook 2 totaal verschillende ringen. Eerst vond ik dat heel jammer maar ik ben nu heel blij dat mijn venteke zijn wil heel doorgedreven en echt de ring heeft gekozen die hij graag ziet. Ik weet zeker dat hij hem met veel trots en plezier zal dragen. Anders moet hij altijd een ring dragen die hij heeft moeten kiezen voor mij ;)



Ann
28-9-2012
 Meld misbruik10-2-2012 21:12:00

Hier gaan het ook twee verschillende ringen worden. Koen gaat die toch ook bijna niet aandoen dus zal hij waarschijnlijk een zilveren ring nemen



petra
1-9-2012
 Meld misbruik10-2-2012 21:21:51

hallo, ook hier 2 totaal versch ringen,
die van hem is geel goud, mat geborsteld
die van mij is wit goud, ook mat maar een ietwat andere structuur,
met 3 steentjes erin. de breedte is wel dezelfde ( ik heb lange smalle vingers, dus wou ik ook een brede ring) doordat hij geel goud wou, en ik eig wit, dacht ik eerst een combinatie
te nemen voor mij, of ook een gele, maar ik vond dat toch niet zo leuk,
tot de meneer in de winkel zei 'je draagt die ring je hele leven, je koopt da maar 1x (liefst) je moet hem mooi vinden' en hij zei ook dat het tegenwoordig niet meer alleen setjes van 2 zijn die ze verkopen, meer en meer mensen nemen de ring die ze mooi vinden. Dus in het begin vond ik da raar als mensen vroegen naar onze ringen 'hij een gele ik een witte.. :O' maar ik vind de ring van mij supermooi en mijn ventje ook, en we vinden allebei de zijne ook beter bij hem passen. dus kies gewoon wat je mooi vind! dan beklaag je het je niet ;-)



Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik10-2-2012 22:19:00

Wij hebben ook 2 totaal verschillende ringen. Mijn toekomstige heeft een titanium ring. Hij gaat die niet veel aandoen en wil hier niet veel geld aan geven. De mijne is echt een "klassieke" trouwring, wit en geel goud en 5 briljantjes. De juwelier zei ook dat veel koppels een verschillende ring nemen hoor. Gewoon doen waar jullie je goed bij voelen!!

groetjes
Nancy



Stefanie
25-5-2012
 Meld misbruik11-2-2012 15:10:17

Wij hebben ook ringen in een verschillende stijl maar toch zijn er ook heel wat elementen die ervoor zorgen dat ze toch samenhoren. Ze hebben bvb dezelfde structuur, dezelfde breedte, hetzelfde materiaal, dezelfde afwerking (glans/mat op bepaalde plaatsen). Alleen de zijne is heel strak en simpel, de mijne heeft iets meer franjes door een gekartelde rand en steentjes. Misschien is zoiets voor jullie een optie?



heidi

 Meld misbruik13-2-2012 9:11:35

wij hebben ook totaal 2 verschillende ringen, omdat hij er toch geen mag dragen voor het werk koos hij voor een simpel model met drie kleurtjes (goud, zilver en roodgoud), ik wou wel dat er roodgoud in zijn ring zat omdat de mijne helemaal roodgoud is...die van hem kwam van een juwelier en die van mij heb ik speciaal laten ontwerpen...maar door de kleur passen ze al bij al toch nog samen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...