Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekst voor kadorekening NL/FR

  23-6-2004 18:49:06
We zijn nog op zoek naar een origineel tekstje om de genodigden te melden dat we een speciaal rekeningnummer hebben en dus een geldbijdrage wensen ipv kadootjes.
Dit zowel in het frans als het nederlands, kan iemand ons hier mee helpen aub. Alvast bedankt

Françoise
4-9-2004
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 711


zonneke

 Meld misbruik24-6-2004 8:59:11

Uw aanwezigheid is ons mooiste geschenk, wenst u toch iets te schenken dan kunt u aan een "envelopje" denken.
of
huwelijksrekening ...-.....-..

groetjes,
zonneke



Letitia

 Meld misbruik25-6-2004 9:38:12

Der zijn heel veel teksten die je kunt terug vinden in vorige berichten...



Letitia

 Meld misbruik25-6-2004 10:58:23

na 3 jaar gaan we trouwen
en samen een nestje bouwen
bloemen willen wij niet omdat niemand daar iets van ziet
pannen en bakstenen hebben we genoeg
en voor babykleertjes is het nog veel te vroeg
wil je toch niet met lege handen komen
help dan mee aan onze dromen
want wat ons hindert
is dat ons saldo is verminderd.
Doe dus een centje op onze bankrekening of in een envelop
en wij maken het wel op.

dat was mijn in het nederlands. In het Frans heb ik een gedichtje zelf uitgevonden!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...