Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Twee leuke dagen met heel veel vinkjes op de checklijst :-)

  9-2-2012 20:35:56
Beste medebruidjes

Ik moet even mijn vreugde kwijt kunnen!!! En waar is er een betere plaats voor dan hier tussen alle andere bruidjes??! :-)

Gisteren ben ik mijn proefkapsel en proef make up gaan uitproberen samen met de eerste pas van mijn kleedje! :-)

Alles is zooo mooi gelukt! Mijn kapsel (Equipe haircare Sint-Truiden) was prachtig!! Echt mooi!
De make up (Make Up deluxe van Tanja Dassy) was ook heel mooi... Heel subtiel en toch aanwezig!
Mijn kleedje... een droom!!! Het was zo fijn het nog eens aan te kunnen doen en nu min of meer het totaal beeld te zien...
T was echt mooi!! Mijn tante was ontroerd en ik moest ook moeite doen om daar niet beginnen te wenen :p

Hopelijk valt alles net zo mooi mee op m'n trouwdag!!! :-) Dan ga ik een héééél tevreden bruidje zijn!!

Vandaag zijn we onze ringen gaan halen bij Fede Di Oro en ze zijn magnifiek!!! Ze pasten perfect en ze liggen nu op een veilige plaats te wachten op 12 mei!!

Het komt echt snel dichtbij en ik krijg echt de kriebeltjes in m'n buik als ik er aan denk!!

Geniet allemaal van de voorbereidingen want ik vind dit echt ook zo fijn!! :-)

Groetjes

Katrien

Katrien
12-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1335


Nathalie
1-6-2012
 Meld misbruik9-2-2012 20:40:39

Super!
Ik kijk ook uit naar men proefkapsel en het passen van mijn kleed, spannend.
Toch leuk als je vinkjes mag zetten op de checklijst, hé. Ik mag e vandaag 1 zetten bij : uitnodigingen bestellen (vond ik toch moeilijk, veel keuze en wat zetten we er op en klopt alles wel, ...)
Nog veel 'planningsplezier'!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik9-2-2012 21:19:17

Hey!

Oh, zo een leuk en happy berichtje!!
Echt heel fijn voor je...en geeft toch een 'gerust' gevoel dat alles perfect bij elkaar past!
Want op de mooiste dag, wil je toch echt het allerbeste é ;-)!!
Geniet nog van de voorbereidingen...het zal allemaal snel gaan!

groetjes



Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik10-2-2012 7:18:07

Hey Katrien,
Super hé!
Wanneer hadden jullie jullie ringen besteld?
Wij hebben de onze daar ook besteld in augustus, maar hebben noch niets gehoord.

Groetjes,
Sonja



Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik10-2-2012 13:23:23

Zeker en vast heel fijn!! :-) We hebben de laatste dagen echt wel veel afgewerkt... Onze uitnodigingen zijn er, de menu's zijn gedrukt, de misboekjes zijn gedrukt, onze bedankjes zijn klaar, onze huwelijkskaars staat ook klaar, de feestreglementen zijn gedrukt en "gestrikt" :-),...

Nu in april mijn tweede pas, de bloemen bestellen, de notaris, op het stadhuis in ondertrouw (bij de pastoor zijn we al geweest), de balonnen bestellen,...

Komt wel goed denk ik (hoop ik) :-)

Wij hadden onze ringen ook in de zomervakantie besteld denk ik. Ik had wel gebeld om ze gaan af te halen nu omdat ik niet zo veel verlof meer wil nemen voor de trouw en in april hebben we dan nog zo veel te doen... Dus daarom hebben ze ons er tussengenomen.
Ze zeiden nu dat ze bezig zijn aan de maand april dus binnenkort zul je hen wel horen! :)

groetjes

Katrien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...