Terug naar overzicht
je moet doen waar jij je het beste bij voelt, zonder rekening te houden met de mening van anderenhet is tenslotte jouw dag en dan wil je natuurlijk stralen!!!ik zou zeggen 'go for it' !!!groetjesInge14-10-2006
Hallo, als je je er niet goed bij voelt om met bril te trouwen - doen zou ik zeggen - ik heb jaren bril en lenzen gedragen, en speelde al een tijdje met het idee laser te doen ... ook mijn trouw heeft dit versneld en heb geen moment spijt. Niks aantrekken van wat je schoonouders zeggen en doen waar je je goed bij voelt. Als dat lenzen zijn er gewoon voor gaan. Tegenwoordig kosten die niet zoveel en het is heus niet lastig om dragen ofzo! Het is niet alsof je de grootste verandering ondergaat, uiteindelijk beslissen dagelijks mensen om voor lenzen te gaan - met of zonder trouw! Het beste met je beslissing
Hey meid,niets van aantrekken. Zeker als je dat idee al vroeger had en als je vind dat je er beter uitziet, dan zou ik er gewoon voor gaan. Je zal trouwens toch je bril moeten meenemen, want persoonlijk kon ik mijn lenzen niet zo lang dragen hoor en je weet nooit dat er een stofje in je oog waait of zo. Zorg er zeker wel voor dat je voordien al gewend bent aan de lenzen, anders loop je de hele dag ongemakkelijk.Ik heb mijn ogen een paar jaar geleden laten laseren en ben er supertevreden mee. Geen geknoei met bril of lenzen en altijd goed zien!Lieve
BEDANKT!Voel me al veel beter na jullie berichtjes!Groetjes Carry
hallo carry,doe waar je je zelf best bij voelt!! ik heb ook een bril gedragen en ben dan na een tijdje overgestapt op lenzen en het is gewoonweg zalig!! Ik heb dit niet speciaal veranderd om te trouwen maar het is gewoon in het algemeen een aanrader.koop die lenzen zo snel mogelijk en op die manier zijn ze je al gewoon zonder bril. go for it!groetjes,Katrien
HeyIk zou als je dit wil ook zonder bril gaan. Trek het je niet aan wat je schoonouders zeggen.GroetjesVicky09.09.06
Hoi,Mijn schoonzus is ook voor haar trouw overgeschakeld op lenzen. Het waren maandlenzen en die heeft ze een zestal maanden gedregen. Voor en na haar trouw. Nu draag ze terug haar bril. Dus je bent echt niet de enige! :)Groetjes,Mieke
Hoi CarryIk wil je bij deze ook steunen bij je beslissing!Het is jullie dag en doe wat jullie willen, want dit maak je niet iedere dag mee! Maar zorg, zoals Lieve zei, dat je je lenzen gewoon bent of je kan met knalrode ogen zitten ofzo en dat zou dan ook niet mooi zijn!Mijn schoonzus is ook overgeschakeld van bril naar lenzen voor haar trouw en ze draagt nog steeds lenzen (is nu al 2 jaar) en is er héél tevreden over...Veel succes nog!Veroniek20 07 2007
Hey,Ben vandaag ook eens langsgeweest om te informeren over lenzen. Als je echt lenzen wilt, dan moet je er vroeg bij zijn. Eerst moeten ze nagaan of je wel lenzen kan dragen (hangt af of je voldoende vocht in je ogen hebt). En daarna is het nog een vijftal weken lenzen testen.Groetjes en veel suc6
hallo carry,Ik ben net overgeschakeld naar lenzen. Bij mij is het eerlijk gezegd toch ook allemaal in een stroomversnelling geraakt met het idee volgend jaar te trouwen. Ik had gedacht dat ik dat nooit ging kunnen zo'n ding in mijn ogen steken maar ik dacht, als ik het nu niet probeer dan zal ik gewoon nooit weten en mss achteraf beklagen. Nu ben ik in mijn 2de testweek met maandlenzen. En het gaat super!! Het gaat allemaal nog niet zo heel vloeiend maar het betert wel iedere dag.Ik heb mij ook prompt een gewone zonnebril gekocht die ik gewoon af en aan kan doen zonder te moeten prutsen met een zonnebrilltje op je bril. En denk eens aan alle andere voordelen. geen aangedampte glazen meer in de winter of bij het afgieten van de aardappelen, geen regendruppels meer op je bril, geen randje meer maar gewoon overal scherp, geen vlekken meer op je bril als je kust of eens lekker knuffelt, gaan zwemmen en alles scherp zien,...Ik ben in elk geval blij dat ik de beslissing heb genomen.(Niets aantrekken van die schoonouders dus!!!)