Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mega unieke trouwringen

  9-2-2012 17:54:44
Wij hebben pas mijn trouwring gaan halen. Mijn vriend werkt in de bouw en hij heeft een uniek hangertje laten ontwerpen. Dit hebben wij bij Elke Stuyck in Oevel laten doen. Ik heb een unieke ring laten maken met een vingerafdruk van mijn vriend en hij heeft op zijn hangertje 1 van mij. We waren mega gelukkig. Zij had onze droom voor ons op tafel liggen. Haar website is www.elkestuyck.be . Zeker eens een kijkje gaan nemen als je het nog niet weet. Elke staat ook voor alles open en zal met jou en je partner aan tafel gaan zitten en ontwerpen tot dat jij en je partner je droomontwerp hebben. Zeker de moeite waard.

lonne
12-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1100


stef
1-9-2012
 Meld misbruik10-2-2012 16:00:27

leuk idee, en al veel goeds gehoord van elke stuyck ook, moeten daarook eens langs gaan denk ik, mag ik vragen rond welke prijsklasse ze werkt?

stef



lonne
12-5-2012
 Meld misbruik10-2-2012 17:36:39

Dat kan ik niet zeggen. Er hangt veel vanaf van jullie keus. Willen jullie 18kt goud, wit goud, zilver. Je kan ook tegen haar zeggen rond welke prijsklasse je wilt zitten. En dan zal zij samen met jullie oplossingen zoeken om daar niet over te gaan.



stef
1-9-2012
 Meld misbruik11-2-2012 0:11:52

Ah, interresant, dank je voor de tip



lonne
12-5-2012
 Meld misbruik11-2-2012 11:18:53

Dat is graag gedaan.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...