Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

passen trouwkleed

2-8-2006 12:37:39
hoi hoi hoi

19 augustus mag ik eindelijk mijn trouwkleed gaan passen!!!! ik kijk er echt naar uit, hoop dat het perfect zal zijn
wou dit gewoon even zeggen

groetjes

Inge
14-10-2006

Inge
14-10-2006
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 401

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik2-8-2006 12:52:19

Hey Inge,

de eerste pas is iets waar elke bruid wel naar uitkijkt denk ik... Maar verwacht er niet té veel van. Vaak kan je hier lezen dat meisjes na de eerste pas teleurgesteld zijn. Ik ben trouwens één van die meisjes. In je herinnering ziet het kleed er meestal perfect uit en je verwacht dat het meteen goed zal zitten enzo, maar in de praktijk is dat niet altijd zo.

Hopelijk loopt het bij jou wél zoals je wil!

Veel succes ermee,
Lieve

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik2-8-2006 12:58:20

Inderdaad, ik keek er uit zo naar uit. Maar het was fameus tegengevallen.

Het kleed was 2 maten te groot (was 5 kilo vermagerd). En het was gewoon niet meer zo mooi als ik in gedachten had.

Dat gevoel is bij de 2 volgende pasbeurten eigenlijk niet meer echt weggegaan.

Tot op de dag zelf, toen vond ik het opeens terug heel mooi, waarschijnlijk omdat dan alles erop en eraan was, met kapsel en zo. En ik straalde en heb veel complimentjes gehad over mijn kleed.

Dus geen paniek, mocht het toch tegenvallen...

Groetjes,
Lindsay
06/05/06

Dominique
25-11-2006
 Meld misbruik2-8-2006 13:26:41

hallo Inge,
ik weet zelfs niet meer goed hoe mijn Mathyro kleed eruitzag. Ik heb het in februari besteld en mag op 30september gaan passen. k heb eigenlijk schrik dat ik er niet in ga kunnen, want ze gingen het een maatje kleiner bestellen, maar er is nog maar 1.5kg af, van de stress eet ik nu wat meer ipv te vermageren :-(
maar sinds gisteren heb ik mij voorgenomen wat meer mijn best te doen.
k heb ook schrik dat mijn kleed er niet zo mooi uit gaat zijn bij de 1ste pasbeurt.
Dominique
25.11.2006

Saar
25-8-2006
 Meld misbruik2-8-2006 14:23:35

Hey Inge,

ik moet mijn kleed definitief gaan passen én dan meenemen naar huis op 19 augustus... Wou dit even laten weten... Wij trouwen immers al den 25ste augustus.
Veel succes bij de eerste pasbeurt! Bij mij is het die dag de laatste pasbeurt! :-)
Enne, bij mij viel die eerste pasbeurt wel heel goed mee hoor, dus geen zorgen maken!

groetjes,

Saar

Benedikte
14-10-2006
 Meld misbruik2-8-2006 15:32:17

Hallo Inge,
Ik mag 19 augustus ook mijn trouwkleed gaan passen!!! Spannend, ik denk er vaak aan. Hopelijk moet hij niet te veel versteld worden...
En, ik trouw ook op 14 oktober!!! Hoe staan de voorbereidingen bij jou? Waar trouwen jullie? Leuk om een 14okt-bruidje te ontmoeten!

Groetjes, Bene
14/10/06

Sofie
9-9-2006
 Meld misbruik3-8-2006 16:19:48

Ik heb staan janken in de winkel gelijk een klein kind. Ik moet heel veel moeite doen om op gewicht te blijven door een slechte verbranding en vochtophoping. Bij het kiezen van de maat hoorde ik de coupeuse zeggen: "pak maar een maat kleiner dat kan ik nog wel uitpakken" toen hed ik al schrik. Drie maand lang elke dag op weegschaal om maar niet bij te komen! Gelukt! Ik naar winkel! Ik kon in kleed maar het viel niet door op mijn heupen! resultaat helemaal open maken! nieuwe lingerie moeten kopen! het zag er niet uit! Hun fout vond ik! maar dat gaven ze niet toe! 18 augustus moet ik terug! en ik moet nog zien af te vallen wat voor mij een berg verzetten betekent!!! erg heel erg!

Sofie
9-9-2006
 Meld misbruik3-8-2006 16:19:52

Ik heb staan janken in de winkel gelijk een klein kind. Ik moet heel veel moeite doen om op gewicht te blijven door een slechte verbranding en vochtophoping. Bij het kiezen van de maat hoorde ik de coupeuse zeggen: "pak maar een maat kleiner dat kan ik nog wel uitpakken" toen hed ik al schrik. Drie maand lang elke dag op weegschaal om maar niet bij te komen! Gelukt! Ik naar winkel! Ik kon in kleed maar het viel niet door op mijn heupen! resultaat helemaal open maken! nieuwe lingerie moeten kopen! het zag er niet uit! Hun fout vond ik! maar dat gaven ze niet toe! 18 augustus moet ik terug! en ik moet nog zien af te vallen wat voor mij een berg verzetten betekent!!! erg heel erg!

cindy
9-9-2006
 Meld misbruik7-8-2006 19:53:12

hoi sofie, ik had ook veel schrik voor mijn eerste pasbeurt, maar ondanks dat ik niet van de magersten ben is mijn kleed heel mooi.Ik ben wel bij dat men mij in de tijd afgeraden heeft om een maat kleiner te bestellen want anders zat ik nu in de problemen.ik hoop voor jou dat alles toch nog in orde komt, en een goeie naaister kan veel hoor

groetjes cindy
09/09/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...