Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zenuwen

  2-8-2006 11:28:06
hallo iedereen, voor ons is het nog een dikke 2 weekjes te gaan en dan is het zover, 19 augustus zetten we de stap en de zenuwen gieren al door mijn lichaam!
hopelijk verloopt alles goed en hebben we alles goed gepland en kunnen we ondanks de zenuwen toch genieten van die dag want naar het schijnt is die zo voorbij!!

katia
19-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 798


Katrien
24-6-2006
 Meld misbruik2-8-2006 11:41:32

hey katia,

dat loopt allemaal wel los hoor. Op voorhand was ik ook zenuwachtig en moesten we nog veel doen, maar op de dag zelf ben ik heel rustig opgestaan. Je geniet echt van je dag en ja, de volgende dag heimwee natuurlijk he. Ondertussen wel al 39 dagen geleden, binnenkort mogen we onze foto's gaan bekijken. Dan komen alle herinneringen nog eens boven...

Geniet ervan, we zullen duimen voor een mooi zonnetje.

Groetjes,

katrien



Anneleen
19-8-2006
 Meld misbruik2-8-2006 11:48:22

Hallo Katia,

Wij trouwen ook op 19 augustus en de kriebels in mijn buik mogen er ook wel zijn.
Ik hoop vooral dat we mooi weer hebben, daar heb ik een beetje schrik voor want vooruitzichten zien er niet al te best uit.

Groetjes
Anneleen



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik2-8-2006 11:50:35

Jip,

Wij trouwen de dag ervoor - 18 augustus - en de zenuwen beginnen inderdaad te komen.
Ik ben vooral bang iets vergeten te zijn, trouwen doe je niet elke dag en ik ben dan soms ook bang iets over het hoofd gezien te hebben.
Volgende week nog wel wat werk: misboekjes in elkaar steken, menu's afdrukken, trouwkaars bestellen, cadeaus afhalen, ...
Net gehoord dat de persoon die het bruidsboeket zou maken dit niet meer kan doen, dus nog een bloemist zoeken... Zenuwen, maar wel gezonde. De stress voor m'n werk vind ik veel erger.
Kijk er ook wel naar uit, mede omdat m'n ventje vanaf maandag verlof heeft...
Groetjes,
Katrien



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik2-8-2006 12:54:01

Ik zal voor je duimen!

Lieve



Saar
25-8-2006
 Meld misbruik2-8-2006 16:30:25

Hey katia,

wij trouwen een weekje later en inderdaad ook bij ons begint het nu toch wel echt te kriebelen...

Vraagje, hoe gaan jullie de tafelafroeping doen op jullie avondfeest?

Veel succes ermee!

Groetjes,
Saar
(25/08/06)



tjorvina
19-8-2006
 Meld misbruik2-8-2006 19:56:56

hoi,

ik trouw ook op 19 augustus en ik ben helemaal nog niet zenuwachtig. Hoe het komt weet ik niet, maar de zenuwen zijn er niet. Alles is ook al geregeld behalve de tafelschikking waar ik nu aan bezig ben. Hopelijk hebben we goed weer die dag. Zijn er nog mensen die op 19 augustus trouwen in west vlaanderen?

groetjes



marga

 Meld misbruik2-8-2006 21:56:07

hey
ik trouw de week ervoor en bij mij gieren de zenuwen ook serieus door mijn lichaam.
Elke dag en avond weet ik wel 1001 dingen die ik anders had moeten doen of die ik nog moet doen.hopelijk komt het zonnetje er terug door.

ik zal alvast voor u duimen en 1 gouden raad:gewoon genieten en als er al iets fout gaat die dag;is toch te laat voor nog iets te veranderen,gewoon verder gaan en genieten.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...