Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer moet je de gekozen menu doorgeven?

2-8-2006 10:33:57
Want het is nog 3.5maand te gaan, maar ik zou niet weten waar eerst te beginnen. Neem je zo iets drinken a volonté de hele avond of vanaf 22u per fles?
Hebben jullie enige tips?

Dominique
25.11.2006

Dominique
25-11-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 381

Karen
22-12-2006
 Meld misbruik2-8-2006 11:04:18

Hallo,

Wij nemen à volonté want onze feestzaal gaf eerlijk toe dat er anders maar een schatting wordt gemaakt van hioeveel er gedronken wordt. Ze houden dat niet echt correct bij!

Ze zei dat het goedkoper was een à volonté te nemen, dan weet je ook waar je uitkomptop het laatste he!

Groetjes,
karen
22.12.2006

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik2-8-2006 11:16:54

Hey,

Wij nemen ook een forfaitaire prijs(kan tot 4u). Zo weten we tenminste op voorhand hoeveel het ons zal kosten.
Het hangt er natuurlijk vanaf tot hoe laat je denkt dat het feest zal duren en dat de meeste zullen blijven. Als iedereen bv. om 2 uur vertrekt kan je misschien beter per stuk nemen.

Groetjes, Sissi

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik2-8-2006 12:01:07

Idem, sommigen drinken weinig en anderen superveel. En wat voor zin heeft het om je zorgen te maken of het opgegeven aantal klopt.
Zo moet je niet staan tellen en doen... Forfait dus...
Wij hebben ongeveer een maand geleden de menu besproken en alles vastgelegd voor het feest... en dit weekend moeten we de definitieve gastenlijst en tafelschikking doorgeven (trouwen 18 augustus). Dus je hebt nog tijd maar bekijk al vast eens samen het menu en zie welke formule en gerechten je het meest bevallen... (wij hebben ook wel rekening gehouden met de eetgewoonten van de familie en voor buffet ipv vast menu gekozen...)

Heidi
9-9-2006
 Meld misbruik2-8-2006 12:26:30

Dag allemaal,

Bij ons is het dus anders. Wij zouden voor het reële verbruik kiezen i.p.v. van voor de forfait.

Onze feestzaal zegt dat dit zeker het voordeligst is tenzij je gasten natuurlijk na het avondeten nog allemaal wijn blijven drinken. Wij kunnen nog beslissen tot de dag zelf.

Heidi
09-09-06

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik2-8-2006 13:02:24

Wij nemen ook een forfait, ook omdat die prijs niet zo hoog ligt, en we zo geen schrik moeten hebben om achteraf voor verrassingen te staan.
Maar, ik ga met het feest toch een beetje in het oog houden dat de glazen op tijd worden bijgevuld. Want ik kan me voorstellen, dat sommige zalen dan misschien wat gieriger zijn met de drankbedeling.

Bij ons moeten de mensen hun aanwezigheid bevestigen voor 5 september (trouwen op 30 september). Dus ergens daarna (een 3-tal weken op voorhand), gaan wij onze menu vastleggen, en kunnen we ineens de tafelschikking bespreken.

groetjes
Katrien
30/9/2006

Dominique
25-11-2006
 Meld misbruik2-8-2006 13:30:01

Hallo,
bedankt voor jullie talrijke tips. Ik heb net naar onze zaal De Waerboom in Grimbergen gebeld en nu moeten we onze menu's nog deze maand doorgeven. Dus 3 maanden op voorhand!! Gelukkig is de maand pas bezig, maar het zal er nog een gediscusieer worden vrees ik.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...