Terug naar overzicht
Ja, dat is misschien nog een idee... Ik zou wel een kenwood of een kitchenaid willen, maar dat is dan direct al een groot cadeau he...
Hallo, Een typisch kado, maar wel handig is een bestekkoffer. Wat nog... Een set wijnglazen, een uitvergroting van een trouwfoto, een tv, muziekinstallatie, keukenmateriaal, een tuinset, een wasmacien, awasmacien of droogkast. Een kleerkast, een bed of ander meubilair. Je kan misschien iets kiezen wat jullie graag willen maar zelf nooit zouden kopen... Veel succes met de keuze. Groetjes Annelies
anders een keertje gaan kijken in van die winkels waar ze huwelijklijsten leggen? (inno ofzo) of een bepaald schilderij ofzo.
Ik ga inderdaad eens polsen voor een richtbedrag... Maar we gaan er dit weekend misschien taart eten. En bij taart is het toch wel de ideale moment om te laten vallen dat zo een kenwood of kitchenaid echt wel de max is
ik kan het wel begrijpen hoor ik geef ook liever een tastbaar cado... voor mijn vriendin hebben we een echte ezel gekocht! (ze heeft een weitje)