Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Anneleen, 05.08.2006

  1-8-2006 17:41:39
Hallo Anneleen!

Bedankt voor je berichtje! En heb jij ook al wat zenuwen voor de trouw? Bij mij begint het stevig te kriebelen hoor!
Ik hoop ook nog altijd op beter weer, en wat ik net hoorde, was dat het waarschijnlijk beter zou zijn op zaterdag en dat het nog tot vrijdag wisselvallig en slecht zou zijn. Dus, we keep our fingers crossed. ;-)

Waar trouwen jullie eigenlijk? Ook in het Antwerpse? En van welke collectie komt jouw kleedje? Het mijne is er eentje van Linea Raffaelli, maar ik ben echt aan 't aftellen totdat ik het nog eens aan kan doen! :-)
En jij?

Alvast veel succes op je trouwdag, we zullen aan jullie denken! :-) En hopen op mooi weer!

Groetjes,
Inge
05.08.2006

Inge
5-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 895


Anneleen
5-8-2006
 Meld misbruik2-8-2006 9:35:59

Hey Inge,

Met die zenuwen valt het best wel mee, ik slaap nog steeds goed :-) Ik heb in ieder geval geen negatieve zenuwen, alleen een fijn "het-is-bijna-zover-gevoel". En een klein beetje schrik om dingen over het hoofd te zien, aangezien we veel zelf organiseren. Maar het komt allemaal wel in orde.

Alleen de tafelschikking baart me nog zorgen: ik had in mijn plannetje gerekend op tafels van 6 personen die we tegen elkaar kunnen schuiven, en nu blijkt dat het in onze zaal allemaal tafeltjes van 4 personen zijn. En moet er dus nog geschoven worden in mijn planning. Niet gemakkelijk, zeker omdat het voor sommige mensen nogal gevoelig ligt bij wie ze aan tafel zullen zitten :-s

Wij trouwen in Lint, dus ook in het Antwerpse. Ik heb ook een Linea Rafaelli-kleedje en kijk er wel naar uit om de hele dag zo opgedoft rond te lopen. Maar wat ik echt niet kan laten, is om de haverklap mijn ring nog eens te passen, ik vind hem echt zo mooi dat ik niet kan wachten om hem rond mijn vinger te hebben ;-)

Voor jullie in ieder geval ook een mooie dag gewenst zaterdag! Geniet ervan!

Groetje, Anneleen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...