Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hotel in Gent

  5-2-2012 22:11:00
Dag allemaal,

Wij zijn op zoek naar een hotel in Gent (niet te ver van de Wiedauwkaai). We willen de prijs zo laag mogelijk houden en er moeten zeker 20 kamers zijn.

Iemand tips?

Merci!

Laurence
30-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1176


Nawal
16-3-2012
 Meld misbruik6-2-2012 10:16:37

Hoi

Via volgende link vind je alvast heel wat hotels ;-) Succes!

http://www.hotelspecials.be/be/oost-vlaanderen/gent.htm...



Lien
8-6-2013
 Meld misbruik17-2-2013 18:28:27

Hey laurence, mag ik vragen of je al iets gevonden hebt en zo ja waar? Wij zijn ook nog op zoek....



Laurence
30-6-2012
 Meld misbruik18-2-2013 22:15:37

Hey, Wij zijn ondertussen al 233 dagen getrouwd :-) Wij hebben toen overnacht in Astoria hotel. Was in orde! Ligt wel aan een spoorweg dus best wel kamer achteraan. Alhoewel je in het weekend er niet veel last van had.

Veel plezier en geniet nog van de voorbereidingen!



Lien
8-6-2013
 Meld misbruik21-2-2013 17:00:49

Laurence,

bedankt voor je antwoord! tof dat je dit nog even bekijkt! Ik had net gezien toen ik het bericht poste dat het inderdaad al een jaar oud was: proficiat overigens ;-) Mag ik nog even vragen hoe je het vervoer dan hebt geregeld van aan de wiedauwkaai? Taxi's, busjes? Er zijn toch dichtere hotels dan dat dacht ik :-) Alvast héél erg bedankt!



Laurence
30-6-2012
 Meld misbruik21-2-2013 21:39:19

Ik kijk hier regelmatig nog eens op hoor, kan het niet missen ;-)

Ja wij hebben taxi Gent gebeld, was zo een busje voor 8 man dus was niet duur (15 euro). Ja ik heb dat hotel gekozen omdat het van prijs nog meevalt :-), voor daar even te slapen was ik niet van plan er heel veel geld aan te geven daarmee ;-)

Succes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...