Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

corsage voor mannen?

  5-2-2012 20:44:18
hey bruidjes in spe,
ik zit met een vraagje. Wordt het nog gedaan om corsage's te dragen in de suite? Doen jullie het helemaal niet, of enkel de bruidegom of voor heel de mannelijke kant van de suite?
Alvast bedankt!

elke
23-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1855


Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik5-2-2012 20:58:12

Hey Elke

Wij gebruiken geen corsages meer. Onze suite (behalve de bruidegom) zal dezelfde das dragen (in functie van de kleuren die we door heel het huwelijk gebruiken).

We vonden het wat te veel als de mannen EN een das EN een corsage zouden dragen.

Groetjes
Melissa



Eline
7-7-2012
 Meld misbruik5-2-2012 21:13:48

Wij willen dan weer geen dassen :)

We zijn er nog niet uit, maar zou wel graag de mannen én de vrouwen van de suite een corsage geven. Ik kan altijd mijn Nederlandse roots de schuld geven, want daar dragen ook de vrouwen een corsage. We willen niet zo'n traditionele rij vormen om iedereen te groeten, maar vinden het wel leuk als de gasten zo onze ouders, zussen en getuigen kunnen herkennen.



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik5-2-2012 21:17:20

Hier gaan we voor das en corsages voor de mannen van de suite ;-).

De das zal gewoon een neutrale kleur zijn waardoor we de kleur van onze dag aan hun outfit willen toevoegen via de corsages.

Groetjes!

Evelien



Jili
12-5-2012
 Meld misbruik5-2-2012 22:44:17

Hoi,

Toen mijn verloofde zijn kostuum is gaan kopen hadden ze daar gezegd dat ofwel de bruidegom een corsage moest hebben en dan de suite een 'stoeferke', ofwel de bruidegom een stoeferke en de mannen van de suite een corsage. Maar ik mag niet weten wat hij heeft dus :-)

Groetjes



Imke
31-3-2012
 Meld misbruik6-2-2012 7:34:58

Mijn vriend heeft een das en een stoeferke en we zijn van plan wel een corsage te laten maken voor hem en de twee getuigen, waarvan er eentje een vrouw is.



Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik6-2-2012 10:48:22

Mijn ventje had een corsage in de trend van mijn bruidsboeket, maar de andere mannen niet.



Claire
25-2-2012
 Meld misbruik6-2-2012 12:17:05

Ik denk dat een corsage bij ons niet aan de orde is, het is allemaal wat informeler. De suite draagt bij ons niet eens een kostuum, dus ik vind corsages bij hen dan ook niet staan. Mijn aanstaande heeft een antraciet kostuum met knalrood hemd en ecru das en heeft hiermee kleur genoeg.



tima
8-9-2012
 Meld misbruik6-2-2012 14:13:28

mijn vriend en de helft van de mannelijke suite heeft last van hooikoorts en nog andere allergieen dus voor zekerste gaan corsages hier enkel suite en bruidsjonkers zelfste das



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik6-2-2012 15:23:35

Bij ons zullen de mannen van de suite dezelfde das dragen en een corsage hebben. Mijn verloofde heeft een iets andere das dan die van de suite en heeft een stoeferke. Of hij ook een corsage zal dragen,daar zijn we nog niet aan uit.

Groetjes Anneken



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik6-2-2012 20:14:57

Bij ons zijn er ook geen corsages. Mijn liefje wilt ook geen das dragen, ik denk eerder zo'n breed ding dat lijkt op een das maar toch geen is, snap je? :D Hij draag al zoveel een das en kostuum dat het voor een keer toch wat anders mag zijn. Hij gaat wel zo'n zakdoekje in zijn kostuumzak zetten in dezelfde kleur als mijn schoenen.



elke
23-6-2012
 Meld misbruik7-2-2012 20:47:23

Bedankt voor de reacties
de suite heeft bij ons ook allemaal dezelfde das, en ik dacht dat er ook een stoeferke bij was. dus ik denk dat we voor de suite geen corsage gaan nemen. Voor de bruidegom ben ik er nog niet echt uit hij heeft ook wel een das en een stoeferke denk ik (mag zijn kostuum niet zien). Nog eens over nadenken...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info