Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer afspreken met dj?

  5-2-2012 12:43:19
Hoi iedereen , wij trouwen op 1 juni 2012 en ons feest gaat door in de lage vuurse in Gent, we hebben besloten om met de dj van de zaal te werken.Heeft iemand ervaring met deze man en wanneer moeten we es afspreken om liedjes door te geven.Ik weet het is nog effe maar heb er echt geen idee van.
Alvast bedankt
groetjes Mieke

Mieke
1-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1041


Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik5-2-2012 12:54:59

Ik zou nu toch wel al eens afspreken voor een kennismakingsgesprek als ik jou was.
Dan kan je alles vragen wat je wil...en dan een 2e keer afspreken enkele weken voor je trouw voor je playlist enzo... Dat lijkt me wel goed, althans zo gaan wij het ook doen..

Succes!



Serendipity
12-5-2012
 Meld misbruik5-2-2012 15:14:09

Wij trouwen op 12 mei en hebben onze dj 3 weken geleden ontmoet en ik heb hem al een ganse lijst doorgegeven met wat wij willen horen die avond.

Het meeste is in zijn bezit, niet alles (zoals onze openingsdans) en hij ging alles opzoeken en we zouden nog telefonisch contact hebben met elkaar....

+ het is wel leuk denk ik je dj te ontmoeten want het moet toch wel klikken denk ik dan?



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik5-2-2012 15:54:29

wij hebben dat al in oktober gedaan


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...