Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal + fotograaf (bijna) geregeld!

  4-2-2012 13:13:38

Na 5 zalen te hebben bezocht en enkele weken voor -en nadelen te hebben afgewogen, hebben we de knoop doorgehakt. Wij gaan voor de feestzaal van het Centrum Duurzaam Bouwen in de oude mijngebouwen te Heusden-zolder! We hebben beslist om er een loungy, wit-limoengroen feest van te maken waarin details centraal zullen staan :) (Nu nog op zoek gaan naar leuke details/ideeën natuurlijk :) ) Hoewel onze trouwdag nog ver weg is (nog 601 dagen te gaan), wou ik dit toch zeker al vastleggen. Indien iemand nog een zaal zoekt in regio Limburg is dit zeker een aanrader als je zeker wil zijn dat ALLES tot in detail wordt geregeld. De ontvangst van het team was zeker al in orde.
Voor de fotograaf gaan we waarschijnlijk met Jef Celen samenwerken, de foto's op zijn site zijn echt supermooi!

Indien iemand nog leuke ideeën heeft als detail en wat binnen onze loungy-stijl valt, altijd welkom!


Nog veel succes met de verdere planning bruid-genootjes!

Lien
28-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1739


Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-2-2012 15:47:30

Dag Lien,

Misschien eens een kijkje nemen op de website van de firma waar mij mee samenwerken voor onze 'lounge' deco: http://www.creative-solutions.be/
Zij hebben ervaring met thema feesten en tussen de foto's vind je misschien inspiratie.

groetjes en succes!



Dorien
9-6-2012
 Meld misbruik6-2-2012 13:34:00

Hey Lien
wij trouwen ook in de grote zaal, de Centrale :-) Of nemen jullie de kleinere zaal beneden? Eerst wou ik ook heel graag wit-limoengroen combinatie maar we gaan nog eens goed nadenken. Heel vriendelijke mensen om mee samen te werken en het leuke eraan is dat werkelijk alles kan/mag. De gekste ideeën zijn realiseerbaar dankzij hun. Ze doen echt hun best!
Veel plezier met de voorbereidingen!
Groetjes,
Dorien



Lien
28-9-2013
 Meld misbruik6-2-2012 16:31:12

Amaaai de grote zaal? Irene zei me dat daar maar 12 feesten doorgaan op een heel jaar. Dan heb je misschien een grote groep?
Wij nemen de kleine zaal. Had wel een beetje schrik dat dit 'te' klein zou zijn. voor het eten komt er 120 man en dan nog een 20tal mensen voor de receptie. Zij kon mij echter garanderen van niet.
Onze ceremonie zal er ook doorgaan. En, hopend op goed weer, hopelijk buiten samen met receptie. Hebben jullie al een 'food-concept' gekozen? En ook eigen aanpassingen gedaan? Ben wel benieuwd naar jullie verhalen! Wij weten nog niet goed hoe we onze dag in gaan delen omdat we met dat drankenforfait zitten. Wanneer receptie, wanneer ceremonie enzovoort. Tips van jou zijn natuurlijk altijd welkom ;)



Dorien
9-6-2012
 Meld misbruik7-2-2012 12:29:11

Wij hebben ook niet zo'n grote groep hoor maar waren meer gecharmeerd door de grote zaal. Ik hou van industriële gebouwen dus we gaan het gewoon indelen met doeken en voldoende inkleden. Wij hebben ongeveer 150personen maar wouden absoluut de grote zaal. Ceremonie doen we in een kapel dus niet ter plekke. Spijtig dat ze geen tuintje hebben, enkel dat wat nu aangelegd is. Food concept kiezen wij de bbq formule met scampi brochette en vispapillot dus niet gewoon worst&chipolata. Aparte receptie doen we niet omdat dit veel te duur is, dus we nodigen die mensen enkel uit op het dansfeest (voordeliger). De week na ons trouwt ook een koppel in de kleine badzaal, zijn vrienden van ons :-)



Ben
25-5-2013
 Meld misbruik7-2-2012 15:58:55

hallo,

kan je me de contactgegevens doormailen?
mvg ben



Lien
28-9-2013
 Meld misbruik7-2-2012 18:52:35

Ooh wij hebben ook de barbecue-formule en gaan deze wsl ook nog aanpassen. Moet je bijbetalen om die papillot te nemen ipv chipolata? En is dat veel meerprijs?
Nemen jullie ook het dessertbuffet?? :)
Idd het tuintje stelt niet veel voor. Denken er ook nog over na om een kapel te nemen voor ceremonie. Nemen jullie de huisdj? Hebben jullie daar al contact mee gehad?

Ben benieuwd naar jullie verhalen - post je een verslagje na de trouw? :)

|@ Ben: heb op je ander item gereageerd: je moet naar de website van taste catering gaan.




Ben
25-5-2013
 Meld misbruik7-2-2012 19:42:08

oke dank u wel. en succes met de zoektocht en met de trouw zelf natuurlijk



Sarah
5-7-2008
 Meld misbruik16-2-2012 21:24:02



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info