Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 7 dagen verloofd...

  3-2-2012 9:07:17
Zoals de titel zegt, nog 7 dagen (en een klein 15 uur) op de teller en dan trouwen we. Ik kijk er super hard naar uit, maar het doet voor de eerste keer toch ook een beetje vies dat in een goede week al dat plannen en regelen en op deze website zitten voorbij gaat zijn en dat ik niet langer een bride-to-be ben, maar een getrouwde vrouw :-).

We waren maar een dik half jaar verloofd, maar ik vraag me nog elke dag af waar dat half jaar is heen gevlogen. Het is allemaal zo snel gegaan...

Toch nog een weekje proberen te genieten van het "verloofd zijn" en dan de komende 60 jaar van het getrouwd zijn..

Het moest er even uit :-)

Sofie
11-2-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1004


Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik3-2-2012 9:14:39

Dag Sofie,

Ik denk dat ik hetzelfde gevoel ga hebben eens het zo ver is...momenteel nog 216 dagen op de teller...en wij zullen ongeveer een jaar en 2 maand verloofd zijn als we trouwen.
Tijdens de voorbereidingen is het vooral 'dromen'...over hoe het zal zijn...
En dan is er de mooiste dag als hét hoogtepunt...en nadien vooral nagenieten :-)!

Ik wens je een super mooie trouwdag toe met hopelijk toch veel zonneschijn!
Geniet er van!!

groetjes




benita
8-9-2012
 Meld misbruik3-2-2012 11:47:56

Hey Sofie,

Het zal er inderdaad vlug zijn é, spannend!
Geniet van jullie dag, en zoals Sandra zegt hopelijk veel zonneschijn!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...