Nu Online
Momenteel zijn er 202 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kaarsen Joka

1-8-2006 10:06:08
Dag bruidjes,

Weet er iemand of Joka-kaarsen in Roeselare met verlof is? Ik probeer ze al sinds vorige week te contacteren maar telefonisch krijg ik (na een aantal keer bellen) steeds het geluid van een fax en op mijn mail krijg ik ook geen antwoord.

Is hun nummer mss veranderd? (Heb nochtans nummer van op site gebruikt)

Onze huwelijkskaars begint echt wel dringend te worden!
Indien je nog goede kaarsenwinkels in de omgeving van Leuven kent (niet Chadresz in de Diestsestraat en Optima in de Parijsstraat) dan mag je deze ook altijd doorgeven.

Hopelijk vlotten de voorbereidingen bij jullie vlotter dan bij ons.

Heidi
09-09-06

Heidi
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 377

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik1-8-2006 10:50:26

Hey,

Ik heb hen gemaild vorige week en kreeg antwoord dat ze in verlof zijn tot 7 augustus, dus vanaf dan terug proberen zou ik zeggen.
Wij trouwen 18/08/06 en hebben ook nog geen kaars. Wij gaan de 7e kijken en tegen het eind van die week hebben we onze kaars zeiden ze. Dus geen paniek zou ik zeggen.
Een collega van me (die ook op 9/9 trouwt) heeft haar kaars daar besteld en ze was binnen de week geleverd met de post...

Groetjes,

Katrien

valerie

Meld misbruik1-8-2006 12:09:03

weten jullie hoeveel zo'n kaars bij joka-kaarsen ongeveer kost?

Groetjes, Valérie

nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik1-8-2006 12:33:03

wij hadden onze kaars ook van hen, ze zeggen dat de prijzen tussen de 30 en 50 euro liggen, als je via internet of telefonisch besteld heb je ze binnen twee weken na betaling thuis gestuurd..
wij hebben heel veel positieve reacties op de kaars gehad!!!
liefs nathalie sinds 4 dagen getrouwd

Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik1-8-2006 14:32:11

Kan je enkel kiezen uit het aanbod op hun site of hebben nog meer? Er staan wel mooie dingen, maar weinig vind ik...

Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik1-8-2006 14:50:46

welke website is dat? Kan iemand me die geven?

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik1-8-2006 14:58:54

Website : www.jokakaarsen.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...