Terug naar overzicht
Dag Caroline,'t Valt nu toch redelijk mee aan de kerk? Wij zijn op 11 maart getrouwd en toen lag het daar allemaal open met groooooote diepe plassen recht voor 't portaal! De dag zelf was me dat niet echt opgevallen, maar 't is wel grappig op de foto's :-)'k Zou er me niet teveel zorgen in maken hoor. Heb je iemand die eventueel je sleep kan opheffen bij het in- en uitstappen van de auto? Je kan toch tot aan de kerk rijden of niet? Want 'k woon tegenwoordig in Leuven en 't is nu weer al een week of drie geleden dat ik langs de kerk gepasseerd ben. Maar 'k denk niet dat jij daar veel last gaat van hebben, 't zijn vooral de mensen die naar de mis komen die ergens hun auto kwijt moeten raken hé. Alleszins niet beginnen panikeren, ze zullen er de komende dagen waarschijnlijk nog hard werken en als 't een beetje droog blijft, is 't allemaal zo erg niet. Om hoe laat trouwen jullie? Anders kom ik wel eens kijken als ik in de buurt ben (kan ik nog eens terugdenken aan onze dag!) Groetjes,Sylvie11/03/06
Amai,'t Gaat goed met de kerken hier in de omgeving.Wij trouwen binnen twee weken in Denderleeuw en daar zijn ze ook aan de kerk aan het werken;Een vriendin van me ging er onlangs naar een trouw en ze was redelijk gechoqueerd over het feit dat ze tijdens de trouwmis gewoon jolig verder boorden en klopten. Ik ga dat toch nog eens vragen aan de pastoor hoor want vind dat eigenlijk niet echt OK, maar ja, als het zo is, niet aan te doen.Nu ja, trouwen doen we toch, open pleinen of plassen.gehamer en geboor overwinnend ;-)
Dag Sylvie,Bedankt voor de geruststellende woorden ;-). Het is inderdaad vooral voor de gasten dat ik mij zorgen maak. Mijn collega's komen van Brussel speciaal om ons te zien en vind het eerlijk gezegd nogal beschamend dat het daar zo een boel is. Wij trouwen om 15u30. Misschien tot dan!groetjesCaroline