Terug naar overzicht
Hey,De bruidskindjes hebben hun kleren cadeau gekregen en op de dag zelf voorzien we op hun tafel wat kleine dingetjes zodat ze zich bezig kunnen houden.Voor de getuigen hebben we een gegraveerde pen.Zelf geven wij geen cadeaus aan elkaar. Ons hart is al genoeg ;-) (clichécliché)Groetjes,Katrien 18/08/06
HoiWij hadden voor de bruidskindjes een badeendje als bruid (we hadden alleen meisjes, maar ze hebben die badeendjes ook als bruidegome) kostte 1.95 dus dat was goed te doen.voor de getuige hadden we een pen laten graveren, wel enkel hun voor en achternaam, geen datum of bedankt ofzo, en hadden die al op hun plaats neergelegd voordatze binnen kwamen, dit was erg leuk want ze waren erg verbaasd en ik wist niet goed wanneer we het anders moesten geven.succes liefs nathalie reeds 4 dagen getrouwd
HeyWij geven aan de getuigen ook een gegraveerde pen, ook enkel met hun naam erop. We geven dat 's ochtends (mijn getuige blijft bij mij slapen, en Thierry blijft bij zijn getuige slapen).Voor de bruidskindjes weet ik het nog niet. We hebben een jongen en een meisje. En vor de jongen heb ik totaal geen idee!GroetjesVicky09.09.06
Hey, bedankt voor de leuke reacties. Kunnen jullie mij zeggen waar jullie zo een pen lieten graveren en hoeveel dat kostte?En waar ik een beertje in trouwjurk/bruidegomkostuum zou kunnen vinden
Hallo,Onze huwelijkskaars zijn twee puzzelstukken ( wit en grijs), voor de getuigen hebben we onze huwelijkskaars in het klein laten maken met onze namen en datum erop.