Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tips verrassing

  31-1-2012 18:19:18
Hey

Ik zou graag op ons trouwfeest mijn ventje met iets willen verrassen. Enkel weet ik niet goed met wat :(.
Had al gedacht om een liedje voor hem te zingen tijdens het feest, maar ten eerste ik zou niet graag willen dat het volk zou vertrekken als ik begin te zingen en ten tweede weet ik niet goed of ik dit zou durven.
Hij is kok van beroep en dacht hier anders iets mee te doen maar wat??

Heeft er iemand een tof en originele tip voor mij?

Alvast een dikke merci.

Groetjes
Katia

KATIA
17-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1606


Lindsay
14-8-2012
 Meld misbruik31-1-2012 19:33:24

Hey

Wat een leuk idee om je aanstaande te verrassen op het trouwfeest!
Misschien kan je een leuk klein taartje voor hem maken of een gepersonaliseerde chocoladeboodschap laten maken?

Groetjes en alvast veel succes!





tima
8-9-2012
 Meld misbruik31-1-2012 20:19:55

ik ga volgen kben ook op zoek ging ook 1st iets zingen i want to hold your hand tijdens de dans van mijn ventje en zijn mama maar kdenk dak al zenuwen genoeg ga hebben die dag had ook al gedacht aan een dansact ( 14j ballet en zelf nog zumba gegeven dus zit wel snor ) maar dan moet ik me verkleden en dat zie ik niet zitten .



Romina
6-7-2012
 Meld misbruik31-1-2012 20:24:56

Hey hey

Ik ga mijn ventje op onze trouwdag -min of meer- verrassen.
Ik ga op voorrand een foto van mezelf laten maken door de fotograaf die ook op de trouw komt. Foto in mijn bruidslingerie en haren en make-up ook gedaan. Zal dus waarschijnlijk op een pasdag gaan zijn. Die ga ik dan in het groot laten drukken en inkaderen. Denk dat hij daar héél blij mee gaat zijn.

Groetjes.



Jamba
22-9-2012
 Meld misbruik1-2-2012 10:09:41

Ik ga de mijne ook verrassen maar hij mag zelf aan de slag. Hij heeft vroeger in een band gespeeld en die zijn uiteraard ook gevraagd als gast op onze trouw. Zij nemen dan hun instrumenten mee en komen stieken (terwijl wij trouwen) zijn gitaar uithalen bij ons thuis.
Op het feest kunnen ze dan nog eens samen spelen.
Laatst zei hij dat hij nog eens graag zou spelen dus voila, ik weet nu al dat hij er heel blij mee gaat zijn ;)



Yves

 Meld misbruik1-2-2012 10:38:24

Beste Katia,

Zoals Romina reeds aanhaalde, maar dan boudoirshoot...

Enkele mooie klassevolle foto's die je ventje wel zal appreciëren in een albumpje
en waar je desnoods een vergroting kan uitkiezen om de slaapkamer te sieren.


Groetjes,
Yves

www.huwelijksfotograaf.nu





virginie
7-7-2012
 Meld misbruik1-2-2012 11:19:48

Ik volg :-)



Romina
6-7-2012
 Meld misbruik1-2-2012 14:21:36

@Yves: boudoirshoot? wat wordt daar mee bedoeld?

Groetjes.



Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik2-2-2012 13:07:05

Katia

mijn man heeft op onze trouw voor mij gezongen.
Geloof me : niemand loopt dan weg en hij zal smelten. dus als je durft : DOEN !
het was ongelooflijk : mijn man heeft een heel lage hese stem en kan echt niet zingen, werkelijk niet.
Hij heeft een ukelele gekocht en is les gaan volgen om dat ene bepaalde nummer te kunnen spelen.
Daarna is hij stiekem zangles gaan volgen, ook weer voor dat ene nummer.
Niemand wist van iets, niémand. De avond zelf is zijn lerares tijdens de receptie in onze zaal een microfoon komen opstellen en een versterker.
Voor mij onzichtbaar aangezien wij na de receptie als laatsten de zaal binnenkwamen en er dus veel volk die microfoon aan het oog onttrok.
Mijn man heeft eerst een speech gegeven om iedereen te verwelkomen en ipv te gaan zitten is hij dan naar de andere kant van de zaal gelopen, zeggende dat hij voor mij nog een surprise had.
Waarop hij dus vertelde dat hij wist dat ik dat nummer zo graag hoorde en het daarom live voor mij wou brengen. Waarop hij lacherig zei : liefje, jij kan dit niet geloven, maar ik eigenlijk ook niet.
De hele zaal was muisstil, links en rechts een discreet traantje en nadien een daverend applaus voor mijn grote held.
De dagen erna reacties van zijn ongetrouwde vrienden : ja zeg, nu durf ik mijn madam niet ten huwelijk vragen, jij hebt de lat zo hoog gelegd...
dus doen doen doen doen doen !!!!



KATIA
17-8-2012
 Meld misbruik10-2-2012 10:25:26

Hey Brenda

Ik denk dat ik dit toch even zal overwegen :), misschien ook even zangles volgen en iets origineel in elkaar steken.

Super bedankt voor de tips.



Sarah
4-8-2012
 Meld misbruik17-2-2012 14:04:02

Zingen zingen zingen!!!!

Ik dacht dat eerst ook te doen, maar ik kreeg al den bibber tijdens het voorlezen op de kids hun doopfeest.
Dan dacht ik te laten opnemen en cd'tje laten afspelen, maar precies toch ook dom gedacht...
We kunnen natuurlijk wel de beide combineren!!!
we gaan een fotoshoot doen en zingen...

Foto op onze trouw afgeven
Cd'tje op diene van u? Maar jij zingt dan in het echt :-D



Sarah
4-8-2012
 Meld misbruik8-3-2012 13:54:50

Sjoeke,

Ik heb eens met evi gepraat, zij kent iemand met ne studio om liedjes in te zingen.
Zij gaat nu een offerte vragen en iets laten weten :-)

Ne boudoirshoot is ook echt wel tof, ben eens foto's gaan bekijken, en dit kan evi ook doen, mss als we beiden laten doen, dat ze een prijske kan maken.

Wat denk je?



KATIA
17-8-2012
 Meld misbruik10-3-2012 20:53:03

Hey sussie

Ik vind dat een goed idee?
Als je de prijsofferte hebt, dan laat je mij iets weten he :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...