Terug naar overzicht
wij hebben de onze gehuurd bij Cony in Aalter en waren daar zeer tevreden van!
Elke, als ge reacties krijgt geef maar door... mijn man heeft ook nog een grijs kostuum nodig! Wij trouwen ook in Godshuis maar suite mag van ons aandoen wat ze willen. Van waar ben jij? Wij wonen in Lembeke.Wat gaan jullie doen van tafeldecoratie?
Hey Elke. Ik zal de zaken opnoemen die ik ken. Jij kan best beslissen welke voor jou voldoende in de buurt liggen:Jonavan - RoeselareLabaere - ZottegemVanwynsberghe - KuurneSteven - TorhoutScarpellini - OostendeHopelijk vind je hier iets tussen!Ik heb de collectie van Jonavan en Vanwynsberghe al gezien en die is alvast heel ruim. De andere heb ik op aanraden van kennissen maar heb ik nog niet gezien.Succes en laat eens weten hoe het was!
Die van ons kwamen ook van Cony in Aalter. Super service en mooie huurkostuums, geen al te klassieke :-) we zijn trouwens ook in het Godshuis getrouwd :-) Groetjes x
Ik wist niet dat Cony ook huurkostuums had, dus we gaan daar zeker eens gaan kijken dan! Bedankt voor de tip!@Karen: We wonen in Knokke-Heist, maar mijn verloofde is oorspronkelijk van Lier, dus zijn familie en vrienden komen vandaar. We hebben iets gezocht dat wat meer in het midden ligt. Als tafeldecoratie gebruiken we hun kandelaars en zelf gaan we kleine vaasjes voorzien met een paar bloemen in, één per twee personen of één per persoon, daar zijn we nog niet uit. @Hanne: Hoe is je ervaring geweest in het Godshuis?
Mijn ervaring met het Godshuis is fantastisch! Alles verliep vlekkeloos, ze hielpen ons echt tijdens de voorbereiding en tijdens het feest zijn we echt in de watten gelegd! Werken jullie met Marianne? Veel plezier nog!
Wij hebben ook Marianne. Maar we zijn nog maar 1 keertje geweest. Zullen nog wel eens terug moeten.Trouwens Elke, waar ik Knokke-Heist? Als je niet wil antwoorden geen probleem hoor. maar ik heb mijn apotheek in Duinbergen. En waar ga je die vaasjes halen? Ik ben van plan om zeepkettingen te maken als bedankje (1 per koppel) en die op de tafels te leggen dan is dat onmiddellijk ook versiering en dan kunnen ze het meenemen naar huis. En gewoon idd iets kleins van bloemetje.
In Duinbergen, nu ga ik altijd naar de apotheek in Heist omdat het net iets dichter is, maar ik zal eens moeten naar Duinbergen gaan dan :-) We zijn wel aan het bouwen in Maldegem, dus we zullen hier maar anderhalf jaar meer wonen. Wij hebben ook Marianne. We zijn ook nog maar twee keer geweest (een keer om te kijken & te vergelijken en dan de tweede keer om de eerste zaken vast te leggen). We hebben vorige week eens contact opgenomen met haar en eind februari moeten we eens langsgaan om nog een aantal zaken vast te leggen. Die vaasjes ga ik waarschijnlijk bestellen via de Libelleshop, daar hebben ze wat ik al een hele tijd zocht: bolle glazen vaasjes voor 1 à 2 bloemen en een gleufje voor het naamkaartje. Dat kan later ook als fotohoudertje gebruikt worden, dus ik zou dat dan ook meegeven als bedankje aan de vrouwen. Aan de mannen geven we flesjes met ons eigen bier & eigen label. (Mijn verloofde is nogal een bierliefhebber.) Die flesjes gaan we op een tafeltje apart zetten, want anders past dat niet met mijn thema (English countryside wedding). Ik hou erg van bloemen (vandaar ook die afbeelding), maar ik ga mij moeten inhouden en beperken tot die kleine vaasjes, anders wordt het gauw teveel met die kandelaar al.
Elke, trouwen jullie ook voor de kerk of enkel voor de wet?
Wij trouwen voor de kerk en voor de wet.
En is dat dan ik de kerk van Heist? Wij trouwen in kapel in Duibergen. Weet jij al waar je je bloemen gaat halen?
Even melden dat we vandaag langsgeweest zijn bij Cony in Maria-Aalter voor onze suitekostuums en we hebben gevonden wat we wilden! Het is niet goedkoop, maar wel zeer mooi! Ze hebben er voldoende keuze en we gaan zeker nog eens terug voor de vrouwen van de suite want daar hebben ze zoveel kleuren en stijlen! @Karen: Wij trouwen in het kerkje van Ramskappelle, omdat we dat zo pittoresk vinden. Ik denk dat ik voor de bloemen eens zal langsgaan bij Muguet in Knokke. Jij?
geen idee eigenlijk. Er zou nog iemand in de kapel trouwen die dag dus misschien dat ik eens hoor of we niet samenkunnen doen.