Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kalligraaf gastenboek

  30-1-2012 10:11:08
Hallo,

Mijn gastenboek is net aangekomen en is prachtig. Nu zou ik daar graag vragen voor de gasten in willen schrijven. Nu heb ik echter een verschrikkelijk kattengeschrift en ik wil het boek nog niet direct verknoeien met mijn lelijk handschrift. Kent er iemand in de omgeving van lier een kalligraaf die wat vragen in mijn boek zou kunnen schrijven?

Groetjes

veerle
23-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1232


Ann
28-9-2012
 Meld misbruik30-1-2012 10:14:59

Silvia vanhoutte, www.creatiefatelier.be Het is wel in Stabroek, maar misschien kent zij in de buurt van lier wel iemand. Je moet eens bij haar foto's kijken, verschillende stijlen heeft ze! Succes!



Sarah
11-8-2012
 Meld misbruik30-1-2012 13:41:41

Hallokes,

Mag ik weten waar jij je gastenboek gevonden hebt? Ik ben ook nog op zoek ...

Groetjes,
Sarah



veerle
23-6-2012
 Meld misbruik30-1-2012 13:55:02

@ Ann : Dank je wel voor je berichtje! Kben al eens naar de site gaan kijken. Heel knap! Stabroek is nu ni zo heel ver!

@Sarah: Ik heb het boek gekocht via een Engelse site. Zéér correct en véél meer keuze!

Site: " Oh So Cherished "

Véél zoekplezier!



Sarah
11-8-2012
 Meld misbruik30-1-2012 15:02:04

Oh, super mooie site! :) Dank je wel!

Sarah


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...