Nu Online
Momenteel zijn er 11 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekst uitnodigingen : Hoe aanpakken?

  29-1-2012 20:42:48
Hoi allemaal!

We zitten een beetje in de knoop met onze uitnodigingen...
Qua ontwerp hebben we en vrij goed idee wat we willen, maar qua tekst en vooral de lay - out ervan, hebben we totaal geen idee...

We zouden met 1 standaardkaart werken waarop komt te staan wanneer en waar we trouwen, en de namen van onze ouders en grootouders. En daarbij stoppen we dan afzonderlijke kaartjes voor ofwel receptie ofwel avondfeest.
Maar wat zet je dan precies op die afzonderlijke kaartjes? Enkel de uitnodiging? Of zetten jullie er ook de cadeautip op en tegen wanneer de mensen moeten verwittigen?

Zoals je ziet : we hebben er totaal geen idee van! Als er iemand zijn ontwerp eens wil doorsturen, dan zou dat voor ons ook al een grote hulp zijn!


deborah
14-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1129


Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik30-1-2012 9:35:17

Heyhey,

Wij werken ook met 1 algemene uitnodiging waarop de wet en de kerk vermeld staan alsook ons adres en hebben dan 3 aparte kaartjes voor de suite, de mensen van de receptie en de mensen van het avondfeest waarop staat "Graag nodigen wij jullie uit voor ... Wanneer? .... Waar? ..... Graag een seintje voor...." . Daarnaast hebben wij ook nog een apart kaartje met de kadotip in rijmvorm omdat dit niet meer op onze uitnodiging bij kon ;-).

Groetjes!

Evelien



Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik30-1-2012 9:36:35

Beste Deborah,

Wij hadden 1 standaardkaart met daarop:

X & Y
trouwen op
x
om x
in de x kerk te x.
contact:
gsm nummers met tsshaakjes naam van wie gsm is
adres


en dan voor avondfeest en dansfeest afzonderlijke kaartjes (wij hadden geen receptie):

avondfeest:

Wij nodigen u graag uit op ons avondfeest.
U bent welkom om x
in het x te x.
Of u wel of niet kan komen,
hadden wij graag vóór x vernomen.
cadeautip, routebeschrijving, ...:
onze website
login = ............................ paswoord = ............................


dansfeest:

Wij nodigen u graag uit op ons dansfeest.
U bent welkom voor een dessertje & dansje
om x in het x te x.
Of u wel of niet kan komen,
hadden wij graag vóór x vernomen.
cadeautip, routebeschrijving, ...:
onze website
login =............................ paswoord = ............................



Wij hebben cadeautip en bevestigen op kleine kaartjes gezet. Lijkt me het meest logische. De standaardkaart hing uit op werk van onze ouders en is beetje vreemd om daar cadeautip op te zetten. Ook hebben we sommige mensen enkel uitnodiging voor mis gegeven.

Op achterkant kleine kaartjes stond nog kleine routebeschrijving.

groetjes
en hopelijk ben je er iets mee,
kirsten



Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik30-1-2012 9:39:25

noteer je e-mailadres dan best nog eens :)

ik had het hier gisteren nog gezet, dus ik kopieer eventjes onze kaartjes.
De algemene trouwkaart is op A6 formaat, net zoals alle andere kaartjes, ook in A6. Ik denk dat ik ze op 2 verschillende kleuren laat drukken lila en paars. Dan samen de enveloppe in.

Eenvoud siert !

- de trouwkaart (maar met wat lay-out natuurlijk)

07/07/2012

Wij gaan trouwen !
***
Gemeentehuis ...
adres
11u45

U bent van harte welkom om dit samen met ons te beleven.

Een belofte van liefde
Een belofte van trouw
Een bezegeling
Ik hou van jou !

- Receptiekaartje
Heidi & Wannes
***
U bent van harte welkom op onze receptie om samen met ons op onze toekomst te klinken ! Van 16u00 tot 17u30

- aVondfeest
Heidi & Wannes
***
Graag wensen wij u uit te nodigen op ons avondfeest! Gelieve aanwezig te zijn om 18u00 om samen met ons een hapje te eten en nadien op onze toekomst te klinken !

- Dessertenbuffet
Heidi Peelman & Wannes Anrys
***
Graag wensen wij u uit te nodigen voor het dessertenbuffet met aansluitend het avondfeest. Gelieve aanwezig te zijn om 21u15 om samen met ons op onze toekomst te klinken !

Op alle drie de kaartjes vind je dan onder de uitnodiging deze info:

*
Gelegenheidsadres: Feestzaal ...
*
Gelieve te bevestigen voor 31/5/2012 of u al dan niet aanwezig zal zijn. Dit kan via SMS ...(Heidi) en ...(Wannes) of via e-mail ...@...be

Vrijblijvende cadeau-tip: U mag altijd aan ons spaarvarkentje denken: BE31 ... Komt U niet graag met lege handen toe? Bloemen zijn voor ons geen goed idee, breng dan liever een "Win For Life" ticketje mee!



deborah
14-7-2012
 Meld misbruik30-1-2012 10:30:15

Alvast bedankt iedereen voor de tips!
Idd mss best van mijn e-mailadres te vermelden : deborah.schietecatte@hotmail.com




Stefanie
8-9-2012
 Meld misbruik30-1-2012 14:45:52



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...