Terug naar overzicht
Hey Vanessa,Wij hebben effectief getekend op 27/01/2006. Maar we hadden die prijslijst wel al even, ja.Het zou mij wel verwonderen dat hij zoveel is opgeslagen hoor. Wij hebben niks speciaals gevraagd, enkel dat hij 8 uur aan het werk is en dat wij over alle fotomateriaal kunnen beschikken achteraf.Geef me anders je e-mailadres, dan stuur ik je zijn voorwaarden van toen door, samen met ons contractje (wat we zelf wat gewijzigd hebben na opmerkingen van mijn baas - advocaat).Groetjes,Fieke7/07/2007
Hallo,Heb een tijdje geleden naar Enoa gebeld voor info. Heb dat toen allemaal goed opgeschreven. Mij hebben ze toen gezegd 700 euro voor 8 uur??? Weer iets anders? Gewoon even ter info. Wij hebben uiteindelijk een andere fotograaf genomen. Wij wilden immers graag een album. Wij Enoa hebben ze ons toch wel duidelijk gemaakt dat het bij hun meer om de foto's ging en dat bij hun een album eingelijk op de tweede plaats komt. Als je er echt op staat kunnen ze dit wel voor je maken. Maar dit is niet standaard zoals bij andere fotografen.Groeten,Vicky 797 Groeten,Vicky 797