Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

reeds 14 dagen getrouwd !

  30-7-2006 14:22:31
Dag bruidjes,

Jawel bij ons is het al allemaal voorbij. Op 15 juli zijn we getrouwd en het was perfect, alles verliep zoals gepland. Heb eigenlijk weinig zenuwen gehad voor de trouw juist een paar dagen ervoor maar de dag zelf viel het ook heel goed mee.

Om 6u opgestaan, het zag er heel goed weer uit, twas niet te heet zo'n 26 graden, eigenlijk ideaal. Heb me dan gedoucht en alles klaar gelegd van juwelen enzo en dan om 7u naar de kapper. Om 9u kwamen de schminksters en de fotografe toe bij onze ouders en om half 10 kwam de bus aangereden met mijn toekomstige.

We zijn dan samen foto's gaan nemen in het Park Van Beervelde, een aanrader hoor een heel mooi park. We hebben tot half 12 foto's genomen en dat is echt wel heel gemakkelijk dat je zoveel tijd hebt, dat vertelde de fotografe zelf ze vond het een luxe zei ze meestal moet ze haar haasten en nu was het allemaal op het gemakske.

Dan om 12u terug thuis bij mijn ouders en daar een aperitief gedronken met hapjes. De ceremoniemeester kwam dan ook al toe om half 1, die heeft dan wat uitleg gegeven en de suite overlopen. Kben echt blij dat ik hem had hoor, want ik zou het zelf allemaal niet weten.

Dan rond 1u vertrokken naar het gemeentehuis dat om half 2 begon en dan aansluitend om 2u de mis. Toen had ik heel veel zenuwen al dat volk dat er was, had zoveel mensen niet verwacht. Had een zangeres genomen en heb heel veel complimentjes gekregen over haar zangtalent en van de pastoor zelfs dat het misboekje heel mooi was. En dat is toch wel iets om fier op te zijn als je het allemaal zelf hebt gedaan.

Na de mis om half 4 dan vertrokken met de bus naar de feestzaal De Zilverreiger in Oosterzele, daar hadden we dan nog een uurtje om zo eens efkes op uw gemak te zijn, iets te drinken enzo en wat bij te kletsen. Dan om 5u begon de receptie en dan om half 7 de receptie voor de avondgasten. En dan rond half 8 begon het feest.

Heel lekker van eten, twas dik in orde, een echte aanrader hoor de Zilverreiger. Onze vrienden hadden een goochelaar voorzien, was wel tof. Het heeft geduurd tot 5u en zijn dan met de limousine naar huis gebracht.
Het einde van een fantastische dag maar het begin van de witte broodweken en die zijn nu ook reeds gedaan, we zijn op 19 juli vertrokken naar Gran Canaria voor 10 dagen, we zijn dus van vrijdag terug. Een heel mooi eiland en kwa temperatuur viel het heel goed mee, rond de 28 graden.

Vind het natuurlijk spijtig dat het allemaal voorbij is, als ik die foto's zie van onze dag zou ik hem direct opnieuw willen overdoen! Heb ook heel veel complimentjes gekregen over mijn kleed. Kortom ik kan er niet over zwijgen.

Ik heb hier in totaal een jaar en een half op deze website veel ideetjes opgedaan, ik wil hiervoor iedereen bedanken!
En daarom kan ik het niet laten om nog af en toe nog eens te komen kijken op deze website.
Ik zou zeggen aan iedereen die nog moet trouwen GENIET ERVAN het is echt wel de mooiste dag van uw leven.

Je kan foto's bekijken van onze trouwdag via de website van onze fotograaf, www.posi-tief.com , klantnaam: degelder, paswoord: kalken. Je mag eveneens een berichtje nalaten in het gastenboek.

groetjes
sofie & jochen
15/07/2006

Sofie
22-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1063


Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik30-7-2006 14:27:22

Sorry nog iets vergeten te vermelden, als je de foto's wilt bekijken moet je eerst Klanten aanklikken en dan de gegevens klantnaam en paswoord invullen

groetjes
sofie&jochen



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik30-7-2006 14:59:06

Hey,

klinkt zalig! Ik vind het altijd leuk om de ervaringen van andere bruidjes te lezen, het doet mij wegdromen en dan verlang ik nog maar naar onze dag.

Groetjes,
Lieve



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik30-7-2006 20:22:14

Hey Sofie,

Bedankt voor het verslagje.
't Is altijd tof om te lezen dat alles fantastisch loopt.
Kan je misschien zeggen wie die zangeres is en hoe ik haar kan bereiken (+ eventueel prijs)?
Bedankt en nog veel succes.

Groetjes, Sissi



Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik30-7-2006 20:44:57

Hallo Sissi,

De zangeres noemt Ilse en ze komt uit het Oost-vlaamse Eksaarde en ze vraagt 100 Euro dus das echt wel heel weinig hoor als je anderen hoort! Veel trouwmissen doet ze eigenlijk niet hoor, ze maakt er ook geen reclame voor. Ze zingt ook in een koor en ze heeft een fantastische stem. Moest je interesse hebben dan mail ik u haar gegevens door

groetjes
sofie



Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik30-7-2006 23:44:37

Proficiat!! 't ziet er allemaal heel mooi uit..

Wendy
05/08/06



Wendy
23-9-2006
 Meld misbruik31-7-2006 8:39:45

Hoi Sofie,
Leuk om je verslagje te lezen !
Ben blij dat je dag schitterend is verlopen, ik begin al zenuwen te krijgen voor de onze ...
Je zag er inderdaad stralend uit (ik kan dat beamen) alsook uw ventje, heel mooi kostuum.
De zangeres was ook heel goed, wij zoeken eigenlijk nog iemand, kan je haar gegevens eens mailen aub ? w.vanhille@skynet.be
Al merciekes he.
Ga seffens eens piepen naar uw foto's. Je hoort me nog wel.

Groetjes,
Wendy
23.09.2006





Anneleen
19-8-2006
 Meld misbruik31-7-2006 11:19:12

Hallo Sofie,

Eerst en vooral een dikke Proficiat!!
Het zag er allemaal super uit en mooie foto's
Wij trouwen op 19 augustus en ons feest gaat ook door in de zilverreiger.
Ik heb alleen nog maar goeie dingen over de feestzaal gehoord.
ik begin wel af en toe wat zenuwen te krijgen, ik hoop dat alles goed verloopt.

Groetjes
Anneleen
19/08/2006



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik2-8-2006 13:27:36

Hey Sofie,

Was efkes uw berichtje kwijt.
Ik had graag de gegevens gehad van die zangeres.
Bedankt in ieder geval.
Sissi.gevaert@pandora.be
Groetjes, Sissi



Ann
23-9-2006
 Meld misbruik9-8-2006 14:07:08

Hallo Sofie,

Leuk om je veslag te lezen, ik kijk er ook al naar uit, hoewel ik nu wat begin te panikeren: nog tafelschikking, menu's drukken, misboekjes,...

Ik heb net je foto's bekeken, heel leuk en mooi. Ben ook weg van je bruidsboeketje,
ik zou het graag tonen aan mijn bloemist om in die trend te werken maar heb je soms een duidelijke foto dat je kan mailen ofzo?

Alvast badankt,

Ann
23/09/2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...