Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

liedje 'vivo per lei'

30-7-2006 12:29:14
hoi medebruidjes

wij zouden graag als openingsnummer het liedje 'vivo per lei' gebruiken van andrea bocelli én laura pausini. ik heb enkel 1 probleem, ik vind alleen cd's waar dit liedje op staat gezongen door andrea bocelli alleen en ik zoek de duet-versie. kan er iemand mij de naam van de cd geven waar ik dit duet op kan terugvinden?
alvast bedankt!!!

groetjes

Inge
14-10-2006

Inge
14-10-2006
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 394

katrin

Meld misbruik30-7-2006 12:46:37

Hallo Inge,

Ik vind het ook een héél mooi liedje en heb het via het internet gedownload.
Ik weet spijtig genoeg niet van welke cd het komt maar ik wil het je wel doorsturen als je je emailadres geeft.

groetjes!
katrin

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...