Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pakketje aangekomen.

  25-1-2012 21:20:50
Hey hey

Mijn pakketje is aangekomen! Had de bedankjes, taarttopper en kaarshouder besteld op trouwartikelen.nl
Wat was ik toch nieuwsgierig. Is toch altijd een gok hé, of het wel mooi gaat zijn in het echt. En het is echt mooi. Heb als bedankjes kleine kaarjes 'calla'. En taarttopper is bruid die bruidegom meesleept aan zijn been. Echt lachten omdat trouwen voor mijn verloofde eigelijk niet hoefde, dat weet iedereeen en past dus echt bij ons. :P. En kaarshouder is een hart waar nog een hangertje in hangt. Weer paar punten minder op mijn 'to do'-lijst.

Oh, onze ringen zijn trouwens ook besteld. Hebben verschillende winkels gedaan maar vond niet echt onze smaak. Tot de laatste winkel. Hadden er 4 laten uittellen en degene wat ik het mooiste vond waren natuurlijk het duurste. 200 boven ons max. budget. Maar toen kwam de baas erbij en heeft die 200 euro eraf gedaan. Ik was echt in de wolken. :D

Groetjes.

Romina
6-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1289


Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik25-1-2012 21:47:36

Oh, wat leuk dat die baas er 200 euro heeft afgedaan! Je zou voor minder in de wolken zijn. Topdagje! ;)



Romina
6-7-2012
 Meld misbruik25-1-2012 21:56:16

Het was idd een topdagje. Toen ik de prijs hoorde zag ik mijn droomringen al aan me voorbij gaan want we hadden echt ons max. bedrag. Zouden wel meer kunnen betalen maar je moet ergens grens trekken hé. Dankzij die lieve man heb ik mijn droomringen. En de mijne met 5 diamantjes :d
Achter 2 weken zijn ze klaar. kan al niet wachten om ze altijd aan te hebben.
Groetjes.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...